Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    tomaso
    Deltagare

lyckades paja fronten o ett dimljus på min impreza , i en långsam krock med en 740 , som inte blev en skråma på förövrigt.
      fronten sprack på flera ställen , bakom dimljuset o lite som syns frampå me..;(

nu funderar jag vad som är bäst , ta de på försäkringen elr hur man nu ska göra ?? finns de nån front som är snyggare än orginalet ??

ideer mottages mycket välkommet !!!!

mvh Tomas

Strat
      Deltagare

Tråkigt.. Det finns ingen front som är billigare än originalet iaf. Kommer inte ihåg exakt, men det var inte mycket den kostade.

ExOrdis
        Deltagare

Runt tusenlappen olackad. Varför vet jag det? 😉

Strat
          Deltagare

Men du kanske har fått mängdrabatt Kjelle? 😀 😛

Addson
            Deltagare

Du kan ju hitta något häftigare om du lägger på ett par tusen lappar!!
              Men sen passar ju inga kopior och oftast e det massa jobb att passa in den på bilen = dyrt!!!
              MVH Mr Clean

NJ
              Deltagare

Vart köper man lämpligast orginalfronten ifrån? Är det Subaru som gäller? Jag skall nämligen handla på mig en snart jag med

strickz
                Deltagare

Vart köper man lämpligast orginalfronten ifrån? Är det Subaru som gäller? Jag skall nämligen handla på mig en snart jag med

Det undrar jag med :+ Jag tog för givet att de var svindyra så jag har inte brytt mig om att kolla upp det ens…

tomaso
                  Deltagare

för o va orginal tycker jag faktiskt att den är ganska snygg ,
                    finns de nån som är snyggare / mer brutalt utseende ? skulle va intressant o veta 🙂

Strat
                    Deltagare

Subaru original köper man från Subaru 😉

Smaken är ju som bekant likt två skinkor så vad som är brutalt och inte är svårt att säga. Många, inkl. undertecknad, kör ju originalfront med extra läpp. Annars kan man kika på tex http://www.takakaira.com för att få ett hum om vad som finns.

Personligen tycker jag att 95% av alla stylingpaket är smaklöst skräp utan logik, men det är min åsikt 🙂

tomaso
                      Deltagare

så sant de .
                        en ny front skulle jag få ge 2240 :- för , olackad.
                        det ”lilla” dimljuset som är paj kostade 1400 :- ca , billigt o bra .
                        en reparation av fronten ( svetsning ) + lack skulle kosta 3200 :-
                        så då blir ju de 4600 :- ca , självrisken är på 4000 :- , ,men förmodligen kommer bonusen att sjunka , ska kolla de .. ( har länsförsäkringar )

// Tomas

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.