SSC Annonser Säljes – Delar Full WRC dekor till din Impreza – ca 15% rabatt

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Är du sugen på full WRC-dekor är det dags att passa på då jag ger SSI-medlemmar 15% rabatt till de som beställer innan månadsskiftet augusti-september. Dessutom bjuder jag på frakten (ca 100kr) till den som är först med att beställa en dekor.

Här är priserna som gäller för de olika bilmodellerna:

GT (MY99-MY00): 2500kr*
      WRX (MY01-MY07): 3000kr* (prisskillnad pga större logga på sidorna)

* Frakt på 100kr tillkommer.

Hör av dig PM eller mail om du har frågor eller beställa.

http://www.shellkonto.nu/alien/albums/050305/07.jpg
      Fotnot: Startnummer dekaler på dörrar och huv samt namndekaler på sidorutorna ingår inte men går självklart att komplitera till din beställning. Självklart får du samma rabatt på alla dekaler du lägger till utöver WRC-dekoren.

MariaimprezaGT
      Deltagare

Ligger inte denna tråd på fel ställe? 🙂 Känns som om den hör hemma på sponsortråden?

Maria

Skylifting is teh #### 😉

Niklas
        Deltagare

När klubbens medlemmar har något att sälja till de övriga i klubben skriver man väl det här? Det är ju inte så att jag ger EVOklubben, Zatzy eller Garaget 15% rabatt också. Detta är något jag kunde erbjuda nu och då ville jag ge den möjligheten till medlemmarna i SSI.

Hurvida medlemmar får ha en ”produktion” och sälja som privatperson är en annan fråga, men ingen gnällde då Plogen gjorde quickshifts och sålde till alla. Men det var före din tid så det vet du nog inget om. Samma sak då Jerry lagade växellådor och trimmade bilar även om det inte var direkt utannonserat på forumet så visste alla om det och alla var glada över det. Vänta nu, du har väl också haft din bil hos honom? 😛

Personligen tycker jag bara det är skoj att folk i klubben orkar dra sitt strå till stacken och erbjuda tjänster åt varandra.

Men om det inte uppskattas så…

SpeedTech
          Deltagare

Vad har du för pris på bara nummerskylt och namn till rutan ?

MariaimprezaGT
            Deltagare

skickade PM istället 🙂

Maria

Niklas
              Deltagare

SpeedTech: Enklast är att du kollar min hemsida, http://www.shellkonto.nu/alien/section_webshop.html#ssi

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.