› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Fullt av delar till GT 99-00
- Detta ämne har 22 svar, 1,986 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 5 månader sedan av
Impreza112.
-
FörfattareInlägg
-
29 augusti, 2008 kl. 16:30 #183080
.zip
DeltagareÄr det ens lönt att lägga ut en annons när man inte ens har tänkt sig att sälja?
Vi hade kommit överens om pris etc men sedan dess har jag inte fått något svar.
Stryk prylarna som jag hade tänkt köpa, jag köper från butik ist x(//.zip
31 augusti, 2008 kl. 09:07 #183068Impreza112
DeltagareHej
Det finns folk som bara tillverkar sånt så varsågod att handla nytt.
Om du inte är nöjd med mina priser sen har jag inte lovat dig utan sagt att priset är ok, det är på budgivning så jag väntar självklart till den som betalar högst pris, eller du gillar kanske att skänka grejer.
skärp till dig, det är inte första gången du försöker smutskasta folk på detta forum!!Detta är en säljes tråd så ta ditt snack någon annan stans, de gick bra och pm:a innan men så fort du ska prata skit så görs de öppet.
Har sålt mängder av delar på detta forum genom tiden och alla är nöjda och glada.Mvh/Christian
31 augusti, 2008 kl. 09:37 #183081.zip
DeltagareOm du inte är nöjd med mina priser sen har jag inte lovat dig utan sagt att priset är ok
Vem har sagt något om priset? Sist jag pratade med dig så va väl priset OK och jag ville ha kontonr?
Om du nu fick ett bättre ”bud” så hade du väl kunnat säga till?det är inte första gången du försöker smutskasta folk på detta forum!!
Jag vet inte vad du har sniffat till frukost imorse men förklara gärna lite bättre. När gjorde jag det först/sist?
Detta är en säljes tråd så ta ditt snack någon annan stans, de gick bra och pm:a innan men så fort du ska prata skit så görs de öppet.
Precis. Detta är en säljes tråd och jag vill bara varna andra att du inte är så seriös som du borde vara. Klart att jag gör det öppet eftersom du slutade svara på mina PM. Vad hade hänt om jag redan betalat? Skulle jag ha fått igen pengarna då och en dålig förklaring att du fått ett bättre bud?
Jag gav dig ett pris och du sa ok (eller rättare sagt, du sa ett pris och vi sa ok båda två). Bara för att du sedan fick ett bättre bud så betyder det inte att du kan ignorera mig?
//.zip
3 september, 2008 kl. 09:27 #183074alrik
DeltagareDu råkar inte ha slangen mellan IC och spjällhus? Isf pris? Lite halvpanik måste jag erkänna.
/Mikael
3 september, 2008 kl. 12:39 #183069Impreza112
DeltagareHej Alrik
Jag tror jag har det, men måste kolla så att jag är säker.
Får återkomma imorgon när jag är hemma.
Mvh/Christian3 september, 2008 kl. 12:43 #183084David Z
DeltagarePm igen 🙂
3 september, 2008 kl. 12:51 #183070Impreza112
DeltagareTyvärr har inte ditt pm kommit fram försök igen.
Mvh/Christian5 september, 2008 kl. 10:40 #183071Impreza112
DeltagareHej
Har även en orginal turbo TD04-13G som rullat ganska exakt 2000mil.
Mvh/Christian -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.