› SSC › Annonser › Säljes – Delar › funderar på att sälja subarun..
- Detta ämne har 27 svar, 2,561 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 7 månader sedan av
moken.
-
FörfattareInlägg
-
18 november, 2003 kl. 20:32 #172250
SVARTEN
DeltagareSälj 17 tummarna till mig;)
/Svarten
18 november, 2003 kl. 20:32 #172258moken
Deltagarevafan, INGEN Som ska åka kontrollerat 4 hjulssläpp i vinter}(
själv vill jag det inte:P18 november, 2003 kl. 20:41 #172271moken
DeltagareSUCK vafan ska jag ge bort bilen gratis eller???
INGEN som vill ha en billig impreza här???
Bara för att priset är bra så betyder inte det att bilen inte är det…18 november, 2003 kl. 22:36 #172251Blocken
Deltagare>SUCK vafan ska jag ge bort bilen gratis eller???
>INGEN som vill ha en billig impreza här???
>Bara för att priset är bra så betyder inte det att bilen inte
>är det…——————–
Annonserar du på rätt ställe då? Hade samma besvär när jag bara annonserade Volvon på internet, men när jag satte in annons i Motorbörsen blev jag nerringd… 🙂
Lycka till!
/AB
19 november, 2003 kl. 06:35 #172272moken
DeltagareJa du blocken, annonserar här, zatzy, lazzat, fmcs, bilannonser, blocket, nitroz 200sx.nu osv… Har fått tok-många bytesförslag, men ALLA övervärderar sina bilar till priser man inte skulle kunna sälja dom för, har haft en bilförmedlare som ringt o ville låna bilen några dagar, en som bjöd 90.000kr via mail utan att ens veta ngt mer än att det är en impreza 98 osv…
Behöver pengarna snabbt då min drömbil bara står där i japan och väntar på mej:-(
Tycker det är skumt att det är så svårt att sälja, när jag skulle köpa impreza ville ju folk ha mer än vad jag begär för 95or o så sånt med typ samma mil, inte stora vingen osv…19 november, 2003 kl. 09:09 #172254Plogen
Deltagare>Ja du blocken, annonserar här, zatzy, lazzat, fmcs,
>bilannonser, blocket, nitroz 200sx.nu osv… Har fått
>tok-många bytesförslag, men ALLA övervärderar sina bilar till
>priser man inte skulle kunna sälja dom för, har haft en
>bilförmedlare som ringt o ville låna bilen några dagar, en som
>bjöd 90.000kr via mail utan att ens veta ngt mer än att det är
>en impreza 98 osv…
>Behöver pengarna snabbt då min drömbil bara står där i japan
>och väntar på mej:-(
>Tycker det är skumt att det är så svårt att sälja, när jag
>skulle köpa impreza ville ju folk ha mer än vad jag begär för
>95or o så sånt med typ samma mil, inte stora vingen osv…Nyimporterad och utan servicebok. Även fast det inte behöver göra bilen sämre, så gör det den garanaterat med svårsåld. Jag har sålt två imprezor och har två vilt skilda upplevelser.
Den första var jätte lättsåld, medans den andra som var mycket mer påkostad tog mig dryga halvåret att sälja… Men sålda blev dom iaf.
21 november, 2003 kl. 06:35 #172273moken
DeltagareJo, förstår att det med servicebok gör den svårare att sälja, dock köpte ju jag den utan;) och till högre pris…
Nyimporterad o nyimporterad, va ju iaf över 5 månader sen*S*
Men det verkar som sagt svårt att sälja, alla vill lämna inbyten som är övervärderade så det är inget kul:-(21 november, 2003 kl. 06:55 #172255FLeXible
Deltagare>Ja du blocken, annonserar här, zatzy, lazzat, fmcs,
>bilannonser, blocket, nitroz 200sx.nu osv…Pappersutgåvan av Motorbörsen och/eller Bilsport.
Det är många många fler som läser annonser i Motorbörsen än chansen för att dom söker sig fram till en 98 modell Impreza.
Utan servicebok så är man mer eller mindre rökt, jag hade själv aldrig köpt en utan.//Chris
21 november, 2003 kl. 08:32 #172256Whiteline
DeltagareKosta på en test av Motormännen, då får ett ett betyg om hur bilen mår vilket kanske kan göra det lättare att sälja.
/Johan
21 november, 2003 kl. 11:58 #172274moken
DeltagareDet kan man ju så klart göra iofs… om man hade pengar att offra till det:-)
Äsch, får väl i värsta fall vänta på att firman jag köpte den av har kontanterna för ett återköp…21 november, 2003 kl. 13:08 #172252skytiskapilen
DeltagareMen vänta lite nu. Om du lägger ut 1500-2000 spänn på en M-test kommer du sannolikt kunna sälja bilen snabbare än om den är otestad. Du kommer också, om testet faller väl ut, att kunna få mer betalt. Ibland kostar det lite för att få lite.. 😉
/Andreas
http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/sarge/Tire_anim.gif
– Original Gangster –21 november, 2003 kl. 14:08 #172275moken
Deltagare>Men vänta lite nu. Om du lägger ut 1500-2000 spänn på en
>M-test kommer du sannolikt kunna sälja bilen snabbare än om
>den är otestad. Du kommer också, om testet faller väl ut, att
>kunna få mer betalt. Ibland kostar det lite för att få lite..
>;)
>
>
>/Andreas
http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/sarge/Tire_anim.gif
–
>Original Gangster –Hehe, hade jag fått de pengarna kvar denna månad så kanske…
25 november, 2003 kl. 21:20 #172276moken
Deltagare.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.