SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Funderar på nya fälgar.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Det är inte bara att inget bryter av, det har mycket med övrigt stuk, och hur fälgen ser ut att göra med. :)På en lägre bil med mera asfaltsstuk på både bil och fälgar så fungerar det absolut om man frågar mig, på pasis bil med vinterhjul så ser det lite trist ut, det håller jag med om. :)/J

Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då? :+ :+ :+ :+

Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..
      Till nästa vinter… 😛

SecretAgentMan
      Deltagare

Skall du lacka om fälgarna för att kunna köra med däckpenna, för att få epastuket? :+ 😮

/J – fattar inget 😀

Mats
        Deltagare

Det är inte bara att inget bryter av, det har mycket med övrigt stuk, och hur fälgen ser ut att göra med. :)På en lägre bil med mera asfaltsstuk på både bil och fälgar så fungerar det absolut om man frågar mig, på pasis bil med vinterhjul så ser det lite trist ut, det håller jag med om. :)/J

Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då? :+ :+ :+ :+ Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..Till nästa vinter… 😛

Vita Vita Vita!!!
          De blir snyggt de vettu.

Mats GBG
          Regionsansvarig Göteborg

Pasi_k
          Deltagare

Skall du lacka om fälgarna för att kunna köra med däckpenna, för att få epastuket? :+ :o/J – fattar inget 😀

LÄs om läs rätt.. 😉 😉 😉

Det är inte bara att inget bryter av, det har mycket med övrigt stuk, och hur fälgen ser ut att göra med.:)/J

Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då?

JAG har inte snackat om att jag skulle använda däckpenna.. :+ :+ :+

SecretAgentMan
            Deltagare

OT (…men det skiter jag i 😀 )

Jag läser om, och läser om igen, och jag citerar:

”Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då?

Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..”

Japp, onekligen så kan jag inte tyda det på annat sätt än att du skall lacka om dem för att köra med vit däckpenna. 😛 😀

/OT

/J – kastar in en preemptiv ursäkt – har tråkigt på jobbet. :+

Pasi_k
              Deltagare

Vita Vita Vita!!!De blir snyggt de vettu.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Vita eller Gråa..
                Det är FRÅGAN…
                Tur jag har hela sommaren på mig att bestämma mig…

NOG OT kanske..? 😛

Pasi_k
                Deltagare

OT (…men det skiter jag i 😀 )Jag läser om, och läser om igen, och jag citerar:”Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då? Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..”Japp, onekligen så kan jag inte tyda det på annat sätt än att du skall lacka om dem för att köra med vit däckpenna. 😛 :D/OT/J – kastar in en preemptiv ursäkt – har tråkigt på jobbet. :+

Tror du och jag är på helt olika sidor idag.. 😛
                  Jag kan inte uppfatta min mening på nått annat sätt..

Vilket I-Lands problem vi har.. 😀 😀 😀

Pasi_k
                  Deltagare

Såhär trodde jag du menade man skulle göra för att bryta av.. 😛

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Diverse-bilder/EPA_stuk.jpg

:7 :7 :7 :7 :7

Edit: Tryckfels nisse..

Mats
                    Deltagare

Mycket fint Pasi!
                      Kör på det. Det våågar du aaaldriii. 😀

Mats GBG
                      Regionsansvarig Göteborg

Pasi_k
                      Deltagare

Mycket fint Pasi!Kör på det. Det våågar du aaaldriii. 😀 Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Nää.. Det gör jag inte. .:P
                        Kan inte riskera att man ska bli en i gänget bland EPA raggarna.. 🙁 🙁 🙁

Addson
                        Deltagare

Håller faktiskt med dig.var nästan nervös för erkänna det innan din post bara 🙂

Kärlek 😉
                          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Sommaren-06/26446DSC_0010.jpg

Niklas
                          Deltagare

Knappast snällt att dissa svarta fälgar på en svart bil med en bild tagen mitt i vitaste vintern och soligaste sommaren. 🙂

På en svart bil funkar alltid guldfärgade fälgar stenhårt. Fast Mats var ju riktig vacker också, antracit är en snygg färg.

tendency
                            Deltagare

Pasi_k
                              Vita eller Gråa.. Det är FRÅGAN…

Testa rött? 🙂

Impreza GT sedan 1999

Hasse83
                              Deltagare

Här går man och arbetar långdag så är tråden längre än ett slutspelsskägg

Pasi_k
                                Deltagare

Testa rött? 🙂Impreza GT sedan 1999

Såå Hård är jag INTE.. 😛

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.