› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › Funderar på nya fälgar.
- Detta ämne har 29 svar, 2,128 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
25 april, 2007 kl. 11:28 #74751
Pasi_k
DeltagareDet är inte bara att inget bryter av, det har mycket med övrigt stuk, och hur fälgen ser ut att göra med. :)På en lägre bil med mera asfaltsstuk på både bil och fälgar så fungerar det absolut om man frågar mig, på pasis bil med vinterhjul så ser det lite trist ut, det håller jag med om. :)/J
Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då? :+ :+ :+ :+
Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..
Till nästa vinter… 😛25 april, 2007 kl. 11:35 #74740SecretAgentMan
DeltagareSkall du lacka om fälgarna för att kunna köra med däckpenna, för att få epastuket? :+ 😮
/J – fattar inget 😀
25 april, 2007 kl. 11:44 #74744Mats
DeltagareDet är inte bara att inget bryter av, det har mycket med övrigt stuk, och hur fälgen ser ut att göra med. :)På en lägre bil med mera asfaltsstuk på både bil och fälgar så fungerar det absolut om man frågar mig, på pasis bil med vinterhjul så ser det lite trist ut, det håller jag med om. :)/J
Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då? :+ :+ :+ :+ Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..Till nästa vinter… 😛
Vita Vita Vita!!!
De blir snyggt de vettu.Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg25 april, 2007 kl. 11:53 #74752Pasi_k
DeltagareSkall du lacka om fälgarna för att kunna köra med däckpenna, för att få epastuket? :+ :o/J – fattar inget 😀
LÄs om läs rätt.. 😉 😉 😉
Det är inte bara att inget bryter av, det har mycket med övrigt stuk, och hur fälgen ser ut att göra med.:)/J
Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då?
JAG har inte snackat om att jag skulle använda däckpenna.. :+ :+ :+
25 april, 2007 kl. 11:56 #74741SecretAgentMan
DeltagareOT (…men det skiter jag i 😀 )
Jag läser om, och läser om igen, och jag citerar:
”Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då?
Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..”
Japp, onekligen så kan jag inte tyda det på annat sätt än att du skall lacka om dem för att köra med vit däckpenna. 😛 😀
/OT
/J – kastar in en preemptiv ursäkt – har tråkigt på jobbet. :+
25 april, 2007 kl. 11:57 #74753Pasi_k
DeltagareVita Vita Vita!!!De blir snyggt de vettu.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Vita eller Gråa..
Det är FRÅGAN…
Tur jag har hela sommaren på mig att bestämma mig…NOG OT kanske..? 😛
25 april, 2007 kl. 11:59 #74754Pasi_k
DeltagareOT (…men det skiter jag i 😀 )Jag läser om, och läser om igen, och jag citerar:”Sam kanske menar man ska köra Vit Däckpenna för att bryta alá EPA stuk då? Därför det ska bli en mörk grå nyans på dessa eller vita..”Japp, onekligen så kan jag inte tyda det på annat sätt än att du skall lacka om dem för att köra med vit däckpenna. 😛 :D/OT/J – kastar in en preemptiv ursäkt – har tråkigt på jobbet. :+
Tror du och jag är på helt olika sidor idag.. 😛
Jag kan inte uppfatta min mening på nått annat sätt..Vilket I-Lands problem vi har.. 😀 😀 😀
25 april, 2007 kl. 12:07 #74755Pasi_k
DeltagareSåhär trodde jag du menade man skulle göra för att bryta av.. 😛
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Diverse-bilder/EPA_stuk.jpg
:7 :7 :7 :7 :7
Edit: Tryckfels nisse..
25 april, 2007 kl. 12:19 #74745Mats
DeltagareMycket fint Pasi!
Kör på det. Det våågar du aaaldriii. 😀Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg25 april, 2007 kl. 12:24 #74756Pasi_k
DeltagareMycket fint Pasi!Kör på det. Det våågar du aaaldriii. 😀 Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Nää.. Det gör jag inte. .:P
Kan inte riskera att man ska bli en i gänget bland EPA raggarna.. 🙁 🙁 🙁25 april, 2007 kl. 13:35 #74759Addson
DeltagareHåller faktiskt med dig.var nästan nervös för erkänna det innan din post bara 🙂
Kärlek 😉
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Sommaren-06/26446DSC_0010.jpg25 april, 2007 kl. 14:58 #74765Niklas
DeltagareKnappast snällt att dissa svarta fälgar på en svart bil med en bild tagen mitt i vitaste vintern och soligaste sommaren. 🙂
På en svart bil funkar alltid guldfärgade fälgar stenhårt. Fast Mats var ju riktig vacker också, antracit är en snygg färg.
25 april, 2007 kl. 19:04 #74747tendency
Deltagare25 april, 2007 kl. 19:08 #74764Hasse83
DeltagareHär går man och arbetar långdag så är tråden längre än ett slutspelsskägg
26 april, 2007 kl. 05:18 #74757Pasi_k
DeltagareTesta rött? 🙂Impreza GT sedan 1999
Såå Hård är jag INTE.. 😛
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.