SSC Allmänt snack Träffar Funktionärer Kinnekulle Ring 2011-09-04

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    subaruclub.bana
    Deltagare

Det är snart dags för klubbens egenarrangerade banträff och det hänger nu på oss allihop om det ska bli en lyckad tillställning.
      Jag tror och hoppas att vi är många som vill hjälpa till!

Vi behöver fylla följande platser:

Insläpp Subaruklubben (07.45-09.00) 2 personer
      Uppgift: Ta emot klubbens medlemmar, kontrollera medlemsskap och SMA. Svara på frågor om parkering osv. Ta betalt. Rapportera eventuella problem till ansvarig för insläppet, Janne248

1. Janne248
      2. SPiKE

Besiktning (07.45-09.00) 8 personer
      Uppgift: Utföra besiktning av fordon enligt gällande protokoll. Eventuella frågetecken tas med ansvarig för besiktningen, Karlsson.

1. Karlzzon
      2. challe
      3. kamikaze
      4. Christian S
      5. Andersson
      6. Vince
      7. XDrive
      8. mikke

Detaljerade instruktioner för samtliga poster kommer att ges innan/i samband med träffen. Det är rent generellt VÄLDIGT enkla uppgifter.

När det gäller tiderna så är det otroligt viktigt att ni är på plats i god tid innan passet börjar (åtminstone 15 minuter).

Det är inga problem att ta ett pass om man tänkt köra under träffen!

För att anmäla dig till ett pass:

Skriv vilket pass du är intresserad av samt ditt namn här i tråden . Ex:

Besiktning (07.45-09.00) Ture Turbo

VIKTIGT: PM:a därefter namn/pass/mobilnummer till mig.

Dessutom kommer vi naturligtvis behöva flaggvakter! Listor för detta kommer finnas på plats.

PASSA PÅ OCH STÄLL UPP FÖR KLUBBEN!!!

Mvh Magnus och Stefan

SPiKE
      Deltagare

Jag kan tänka mig insläppet ihop med Janne248

challe
        Deltagare

Jag kan ta en besiktningsplats

kamikaze
          Deltagare

Besiktning (07.45-09.00) Tobias Selin 🙂

Hjelm
            Deltagare

Ser ju trevigt ut tyvärr är jag inte medlem ännu, vet inte hur det funkar i just denna klubben, men får man komma in på området och kolla eller ? Hade vart trevligt 😀

subaruclub.bana
              Deltagare

Ser ju trevigt ut tyvärr är jag inte medlem ännu, vet inte hur det funkar i just denna klubben, men får man komma in på området och kolla eller ? Hade vart trevligt 😀

Klart du får komma in på området! 🙂 Finns många som går runt och sparkar däck hela dagarna. 😉

Du kan alltid bli medlem på plats oxå (300 kr), sen kostar det 300 kr att köra.

/Stefan

Christian S
                Deltagare

Tar också en besiktning:)

Zetterlund
                  Deltagare

SMA försäljningen.. 🙂

Hjelm
                    Deltagare

Klart du får komma in på området! 🙂 Finns många som går runt och sparkar däck hela dagarna. 😉

Du kan alltid bli medlem på plats oxå (300 kr), sen kostar det 300 kr att köra.

/Stefan

Men det låter ju lysande, klart att man ska bli medlem..:D är det alltid 300 kr för körning på alla banträffar?

subaruclub.bana
                      Deltagare

Men det låter ju lysande, klart att man ska bli medlem..:D är det alltid 300 kr för körning på alla banträffar?

I år kommer vi att ha en avgift på 300 kr per träff (Kinnekulle och Sturup är kvar). Emmaboda kommer att kosta 600 kr i år (självkostnad). Nästa års avgifter är under diskussion.

/Stefan

bobban
                        Deltagare

Hej på er jag kan ställa upp som funktionär men det är bara en liten detalj hmm eftersom jag körde lite fort i Augusti så är jag körkortslös 🙁
                          Men om någon av er åker förbi Norrköping är ju denna lilla detalj löst hehe

Mvh bobban

Vince
                          Keymaster

Jag kan ta en besiktningsplats. Det kommer att bli sparsamt med körning för min del (om det ens blir nån). Måste spara lite däck till grängesberg o emmaboda.

subaruclub.bana
                            Deltagare

Hej på er jag kan ställa upp som funktionär men det är bara en liten detalj hmm eftersom jag körde lite fort i Augusti så är jag körkortslös 🙁
                              Men om någon av er åker förbi Norrköping är ju denna lilla detalj löst hehe

Mvh bobban

Tjena! Avvaktar att skriva upp dig tills vi vet om du kommer. Förhoppningsvis finns det tillräckligt med folk ändå. 🙂

Första inlägget uppdaterat.

/Stefan

bobban
                              Deltagare

Tjena! Avvaktar att skriva upp dig tills vi vet om du kommer. Förhoppningsvis finns det tillräckligt med folk ändå. 🙂

Första inlägget uppdaterat.

/Stefan

Även om det är fullt så vore det kul åå få tjöta lite med er ändå juhe 🙂

subaruclub.bana
                                Deltagare

Även om det är fullt så vore det kul åå få tjöta lite med er ändå juhe 🙂

Ja det är väl klart. 😉 Störst chans för det är kvällen innan och efter besiktningen.. Lär vara många som kommer att gå runt och sparka däck. 😀

/Stefan

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Ämnet ”Funktionärer Kinnekulle Ring 2011-09-04” är stängt för nya svar.