SSC Allmänt snack Allmänt småprat Gå i god för Steven

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    555_STI
    Deltagare

Tack alla för det snabba svaret, detta räcker nog för migTrots ovanstående inlägg från trådskaparen så haglar det in ”Jag kan också go i god för Steven!” :+Ok, jag ställer mig i kön… han snacker i alle fallen rät språåk! 😉 :D/G – ”Flogging a dead horse” – världens bästa albumtitel?_____::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

haha.. tack tack! jag kan språket men jag har lite svårt för prickarna ibland 😉 förtfärande 🙂

SecretAgentMan
      Deltagare

Hmmm…jag vettifan om man kan lita på grabbar som äter scotch eggs, njurpaj och annat otäckt.. :+ :*

Steven är reko som fan, trist att man inte hunnit partaja med östgötarna, men man får väl styra ned pastaraketen söderöver vad det lider. 🙂

/J

MariaimprezaGT
        Deltagare

Hmmm…jag vettifan om man kan lita på grabbar som äter scotch eggs, njurpaj och annat otäckt.. :+ :*Steven är reko som fan, trist att man inte hunnit partaja med östgötarna, men man får väl styra ned pastaraketen söderöver vad det lider. :)/J

Vi kan hämta upp dig så du slipper skämmas 😉

Jo, Steven e en bra människa å ha å göra med, har inte träffat han så mycket, men han inger ett lugn och stort förtroende.

Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!

Mobil: 0763-498601
          Mail: maria@wroom.org

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.