SSC Allmänt snack Allmänt småprat Går denna vinge igenom besiktning?

• Detta ämne har 5 svar, 1,382 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av andreaswrx.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Erok
    Deltagare

Någon som vet om denna vinge går igenom besiktningen?

CeDEe
      Deltagare

Det satt en sån på min bil när jag köpte den, och bilen var besiktad med den. Men allt hänger väl på hur grinig besiktningsman man får… =/

Erok
        Deltagare

Det satt en sån på min bil när jag köpte den, och bilen var besiktad med den. Men allt hänger väl på hur grinig besiktningsman man får… =/

Ungerfär så som jag trodde dåra =/

Fricke.w
          Deltagare

Ja är vell en sån sladden kör med på sin spec-c 🙂
            Men som sagt allt handlar nog om vilken sida besiktnings man vaknat på.
            Hade en helt orginal BMW M3GT för några år sedan själv, och beslöt mig för att besiktiga den i gran staden ett år, då de var fullt här hemma vid på stälning och besiktnings man på de stället, gav sig fan på att jag inte fick köra med kornerspliterserna samt ställ bara dtm läppen och vingen på den bilen, fast alla grejer som var på, var orginal grejer från fabrik och den var reggad så, vi hade en väldans dispyt där inne 😀

Erok
            Deltagare

Ja är vell en sån sladden kör med på sin spec-c 🙂
              Men som sagt allt handlar nog om vilken sida besiktnings man vaknat på.
              Hade en helt orginal BMW M3GT för några år sedan själv, och beslöt mig för att besiktiga den i gran staden ett år, då de var fullt här hemma vid på stälning och besiktnings man på de stället, gav sig fan på att jag inte fick köra med kornerspliterserna samt ställ bara dtm läppen och vingen på den bilen, fast alla grejer som var på, var orginal grejer från fabrik och den var reggad så, vi hade en väldans dispyt där inne 😀

Han är tyvärr inte besiktigad med den men nu vet jag att det är möjligt om man får en bra besiktningsgubbe =)

riktigt konstigt när sakerna sitter original, då bör dom ju inte kunna säga ett smack?..

Tack för alla svar!

andreaswrx
              Deltagare

Han är tyvärr inte besiktigad med den men nu vet jag att det är möjligt om man får en bra besiktningsgubbe =)

riktigt konstigt när sakerna sitter original, då bör dom ju inte kunna säga ett smack?..

Tack för alla svar!

bättre att montera på orginalvingen och slippa stå och tjabba med dom där inne!

jag tog hem en sådan här vinge till mikke (min bror) och 08 varianten till mig själv 2009 dom har legat i garaget i 1 år nu! kanske dax att montera dom:)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.