› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Garageplats i Stockholm sökes
- Detta ämne har 6 svar, 1,173 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 1 månad sedan av
waern.
-
FörfattareInlägg
-
27 juni, 2010 kl. 21:49 #23614
Markus
DeltagareHej!
Jag flyttar till Stockholm inom kort och vill självklart flytta med mig bilen från Örebro till Stockholmsområdet. Finns det någon som kan tänka sig en blå subba i garaget? 🙂 Kör den inte vintertid utan i princip bara fredag- och lördagnätter under sommaren. Jag har inga krav på mekmöjligheter just nu men det är självklart ett plus om det går att öppna dörrarna fullt. Kom med ett prisförslag.
Jag tar också gärna emot tips ifall någon känner till ett bra garage. Jag kommer bo i Rissne/Sundbyberg men räknar inte med att hitta något i närheten. Jag dyker upp på 10-årsjubileet så det finns en möjlighet att växla några ord, dricka alkoholfritt och skaka tass innan beslut 😉
15 september, 2010 kl. 06:56 #204118Markus
DeltagareBumpar den här lilla rackaren till tråd då jag nu är boende i Stockholm och letar med ljus och lykta efter någonstans att ställa bilen. Jag är medveten om att många kanske inte vill ha främlingar i garaget men det går ju att råda bot på 🙂
Dessa prylar är vad jag skulle önska att få plats med men jag är glad om jag bara kan få plats med bilen i nuläget.
22 december, 2010 kl. 22:05 #204119Markus
DeltagareOk, vem måste jag ligga med för att få tips om ett garage? 😉
22 december, 2010 kl. 23:17 #204121Mäki
Ska du ha nå framgång med den repliken lär du nog vara tjej 😀
23 december, 2010 kl. 03:33 #204122waern
tjena ligg lite med mig så ska vi se om din dröm går i uppfyllelse;)?
Nej men jag och ett par polare har ett garage visserligen i strängnäs men alltid något:)
det är ju cirkus 7 mil från stockholm
meck möjligheter finns:), och sen är det varm garage;)23 december, 2010 kl. 08:19 #204120Markus
DeltagareSka du ha nå framgång med den repliken lär du nog vara tjej 😀
Haha, ja men vem vet? 😉 Börjar bli lite desperat här 🙂
tjena ligg lite med mig så ska vi se om din dröm går i uppfyllelse;)?
Nej men jag och ett par polare har ett garage visserligen i strängnäs men alltid något:)
det är ju cirkus 7 mil från stockholm
meck möjligheter finns:), och sen är det varm garage;)Ja det låter ju inte så dumt egentligen då 7mil är bättre än 20. Problemet är bara att jag inte har någon annan bil att ta mig dit med utan måste åka kommunalt/cykel. Vill helst inte ha pendlarkort på SJ också. Tack för erbjudandet annars!
23 december, 2010 kl. 13:27 #204123waern
DeltagareHaha, ja men vem vet? 😉 Börjar bli lite desperat här 🙂
Ja det låter ju inte så dumt egentligen då 7mil är bättre än 20. Problemet är bara att jag inte har någon annan bil att ta mig dit med utan måste åka kommunalt/cykel. Vill helst inte ha pendlarkort på SJ också. Tack för erbjudandet annars!
okej Bara att säga till om du ändrar dig:)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.