SSC Annonser Säljes – Delar Garagerensning – delar Impreza 93-00 (bl.a)! NYTT/NYSKICK

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

UPPDATERAD ANNONS med nya priser!

Har en massa delar till Impreza som bara ligger! De flesta delar passar Impreza 1993-2000. Vissa delar passar även andra (års)modeller!

I denna tråd listar jag delar som är helt NYA och oanvända eller i NYSKICK.
      Jag ska även skapa en tråd lite senare där jag listar begagnade delar, håll utkik.

Priserna är exklusive frakt. Alla delar finns i Fagersta, 6 mil norr om Västerås.

Ps. OT ang min STi Type R undanbedes vänligt, men bestämt, i denna tråd.

SÅLT! Framblinkers VITA fr Scoobyworld + kromade lampor (passar 99-00)
      Som nytt!
      Nypris 460+95=555kr
      Mitt pris: 375kr
      NYTT pris: 300kr

Sidoblinkers SMOKED fr Scoobyparts + kromade lampor (passar 93-00)
      Som nytt!
      Nypris 290+85=375kr
      Mitt pris: 250kr
      NYTT pris: 200kr

SÅLT! Strålkastare CLEAR BLACK (Depo), E-märkta (passar 93-00)
      Som nytt! Dock ett skadat fäste (se bild) på . Strålkastaren sitter på plats även utan denna skruv och det går ju att laga. Svart bakgrund, riktigt snygga! Manuell nivåreglering.
      Nypris 1998kr
      Mitt pris: 1000kr
      NYTT pris: 750kr

SÅLT! HKS sportpanelfilter (passar 93-07)
      Till originalboxen. Använd en stund, men i fint skick.
      Nypris 365kr
      Pris: 150kr

SÅLT! Gasdämpare i kolfiber (AlleyMotorsport) till motorhuv (passar 93-00)
      Oanvända i förpackning.
      Nypris (med 15% rabatt) 740kr
      Pris: 500kr

SÅLT! Laddtrycksmätare, AutoMeter 4303 + hållare universal
      Oanvänd i förpackning. Finns olika färghattar till lampan. Graderad till 2,0bar.
      Nypris 870+35=905kr
      Mitt pris: 550kr
      NYTT pris: 400kr

SÅLT! Laddtrycksmätare, Lamco
      Som nytt. Samma sorts mätare som sitter original i new age STi, men denna har vit tavla och grön belysning (new age har väl svart tavla och röd belysning?) – passar alltså riktigt fint med instrumentet i ”classic Impreza”! En snygg och stilren mätare som enkelt monteras på plastkåpan runt rattnavet och ej är i vägen. Graderad till 1,3bar.
      Nypris?
      Pris: 700kr?

Bromsbelägg FRAM, Mintex (passar STi Type R 1999, men antar att de passar vanliga GT?)
      Oanvända i kartong.
      Nypris 573kr hos Mekonomen (antar att det är för båda sidor?)
      Mitt pris: 350kr
      NYTT pris: 250kr

SÅLT! Motorolja Motul 300V 15W50
      TRE NYA förpackningar à 2 liter, dvs 6 liter totalt. En öppnad förpackning som medföljer utan kostnad (ca 1L kvar). Bland det bästa du kan hälla i motorn (och det enda jag använde i mina Imprezor)!
      Nypris 429kr/st (2L) = 1287kr för 6L
      Pris: 250kr/st (2L) = 750kr för 6L inkl en öppnad (ca 1L)

Nyckelring Subaru
      I mjukt gummi.
      Bortskänkes till den första som köper något.

Mumin
      Deltagare

Jag tar gärna 2st flaskor olja 😉 dvs 4 liter.

tendency
        Deltagare

Jag tar gärna 2st flaskor olja 😉 dvs 4 liter.

Köp 3, så har du till ett helt oljebyte (eller kvar till nästa gång)! 🙂 Säljer helst allt tillsammans.

Mumin
          Deltagare

Jag har olja hemma behöver bara 4 men kan höra om svindel vill ha med håll dom iaf!!

narto
            Deltagare

Den där lamco mätaren, piper den nått när man startar bilen? Har tröttnat på det höga pipet i min nuvarande prosport mätare..

Mumin
              Deltagare

Jag tar oljan!! Ska narto ha något också kan du skicka i samma paket 😉

tendency
                Deltagare

Den där lamco mätaren, piper den nått när man startar bilen? Har tröttnat på det höga pipet i min nuvarande prosport mätare..

Nej, den är helt tyst. 🙂

tendency
                  Deltagare

Jag tar oljan!! Ska narto ha något också kan du skicka i samma paket 😉

Finemang! Jag jobbar sent hela helgen, så i början av nästa vecka kan jag få grejerna ivägskickade om pengarna har trillat in. Och ifall narto har bestämt sig.. du får tjata lite på honom. 😉

narto
                    Deltagare

Ska fundera lite, hör jag inte av mig innan måndag så strunta i mig 🙂

tendency
                      Deltagare

🙂

Tyrfing
                        Deltagare

Vad skulle det kosta att få filter och Gasdämpare skickade till Upplands väsby?

tendency
                          Deltagare

Vad skulle det kosta att få filter och Gasdämpare skickade till Upplands väsby?

Det vet jag inte. Kan kolla med posten eller typ DHL. Det är ju låg vikt på de grejerna iaf, så det borde inte bli dyrt. 🙂

tendency
                            Deltagare

Du har inte coilovers?

Tyvärr. Däremot har jag en komplett uppsättning original fjäderben som har gått 9000mil.

Tyrfing
                              Deltagare

Det vet jag inte. Kan kolla med posten eller typ DHL. Det är ju låg vikt på de grejerna iaf, så det borde inte bli dyrt. 🙂

Skicka vad det totalpriset blir och hur du vill ha betalt i ett PM så tar jag dem. 🙂

tendency
                                Deltagare

Skicka vad det totalpriset blir och hur du vill ha betalt i ett PM så tar jag dem. 🙂

Absolut. 🙂 Får se om jag hinner kika på frakt i helgen. Jobbar 12-timmars skift och har en del att stå i. Men annars i början av nästa vecka!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.