› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Garaget.org = oseriöst(?!)
- Detta ämne har 9 svar, 1,204 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 9 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
23 april, 2005 kl. 21:52 #8583
Janne248
DeltagareSatt just och kollade i denna Tråd när jag klickade på länken för att kolla in kitet. Tänkte jag skulle kolla in de andra Imprezorna. Jag blev rätt förvånade när jag hittade min gammla. Nån dj***el har snott bilder, regat sig, laddat upp dem. Va kan man göra? Anmäla den som gjort det?
Som tröst så fick min gammla rätt bra kommentarer iaf.
Länk för den som vill kika: http://www.garaget.org/?car=2743
/Janne – arg x(
23 april, 2005 kl. 22:19 #97101Yonaz
DeltagareMaila Garaget.org och förklara att bilderna är dina. De tar säkerligen bort bilderna snabbare än Sixten. 🙂
23 april, 2005 kl. 23:08 #97098Blocken
DeltagareFör att bara bytt aga så är 360hk/410Nm klart godkänt ;):7
/Black
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
24 april, 2005 kl. 06:45 #97104Patrik.L
Deltagarehaha ja där ser man 😀 tycker du ska maila garaget och fråga vad killen har för mail etc… så åker vi från SSI och gör ett besök ;D
24 april, 2005 kl. 08:11 #97105Niklas
DeltagareDet är därför man har namndekaler på bilen. 😉
24 april, 2005 kl. 20:13 #97100jeppe
Deltagare2) Bilen måste ägas eller framföras av den som publicerar bilen, alternativt någon närstående (sambo, släkting, förälder osv). Det är inte tillåtet att lägga upp t.ex. sålda eller skrotade bilar.
7) Bilder som publiceras måste föreställa den aktulla bilen. Bilder på relevanta bildelar och dylikt är OK. ”Lånade” bilder är inte tillåtna. Den aktuella bilen måste synas tydligt på minst en bild. Alla uppladdade bilder tillförs garagets logotyp automatiskt, dock gäller upphovsrättlagen.
9) Administratörer har rätt att ändra, radera och tillägga information och bilder utan att meddela ägaren/användaren. Punkten kan komma att tillämpas mot bilar som bryter mot någon eller några av reglerna
Vem som gjort profilen framgår ju tydligt om man tittar på ägaren !
Tråkigt och något som alla riskerar när man får sin bil ofrivilligt plåtad och bilderna hamnar på nätet x(25 april, 2005 kl. 07:02 #97106Niklas
Deltagare>Tråkigt och något som alla riskerar när man får sin bil
>ofrivilligt plåtad och bilderna hamnar på nätet x(Äsch, så farligt är det väl inte. Det handlar ju om en person som verkligen gillar din bil men som inte har något ens i närheten och därför snor dina bilder. Se det snarare som ett stort fan som troligen inte ens har körkort. Skulle vilja säga att det är mer tragiskt än tråkigt.
/N – som inte skulle gråtit om någon ”lånat” bilderna. Även om jag nog skulle mailat admin på sidan.
25 april, 2005 kl. 20:55 #97102chrizz
DeltagareTjenare.
Det är jag som håller i garaget.org
Förstår inte riktigt vitsen med att lägga upp någon annans bil och sen påstå att man själv äger den. Det är störtlöjligt i mina ögon och jag har tagit den aktuella bilen offline.
Sker detta i framtiden så finns det en länk under alla bilar och bilderna (längst ned) där man snabbt kan rapportera bilen, bilden eller kanske en kommentar.
MVH Christian
25 april, 2005 kl. 21:13 #97103Lefty
DeltagareGött jobb chrizz!!!
25 april, 2005 kl. 21:22 #97099Janne248
Deltagare>Förstår inte riktigt vitsen med att lägga upp någon annans bil
>och sen påstå att man själv äger den. Det är störtlöjligt i
>mina ögon och jag har tagit den aktuella bilen offline.Tackar!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.