SSC Allmänt snack Träffar Gästrikland se hit!

• Detta ämne har 21 svar, 1,466 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av IMPREZA FOREVER.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    Kniven
    Deltagare

Tja!

Ser ju ofta subbor som rullar omkring här i krokarna, men har inte snackat med många av förarna. Vore det inte roligt att träffas och säga hej till varandra nån dag?

Visst förespråkar jag också en träff där man gör något, men nu första gången räcker det kanske med att vi snackar lite skit och käkar något?

Borde lägga det så snart som möjligt utifall nån skall ställa av kärran (inte jag!). Behöver inte vara en helg för min del. Jag kan styra upp en tid och plats om det finns intresse för att vi ses.

Intresserade?

//Jocke – http://www.garaget.org/Ekcoj

Stefan333333
      Deltagare

Jag är med, det är alltid kul att få snacka lite skräp med folk.
        Jag kommer att ställa av min, men jag kan vänta tills efter en ev. träff.
        Det spelar ingen roll för med heller om det är på en helg eller inte.(Pappa ledig till Februari ) 😉
        Har du tänkt på någon plats och tid osv.?

FeA
        Deltagare

Japp, för fan. Det vore skoj!
          Måste vara en helg för min del dock…

HAEN
          Deltagare

Jag är intresserad av en träff jag me,men jag kommer ju ifrån dalarna.Jag kommer om de går bra.

Kniven
            Deltagare

Självklart är alla impreza-ägare välkomna!! Anledningen till att jag skrev Gästrikland är att jag bor här och skulle vara kul att kolla vilka som sitter bakom ratten i de bilar man ser rullandes omkring här.;)

//Jocke.

Kniven
              Deltagare

Här komer det första förslaget på tid och plats: Söndag 29/10 kl 15:45 på MAX på söder. (i Gävle)

Om inte tiden passar så måste det bli någon gång under nästa helg.

För er som inte hittar är det bara att åka den stora gatan söder ut, ut ur centrum (S. Kungsgatan/S. Kungsvägen) så dyker MAX upp på höger sida.

Skall bli grymt kul att se hur många vi kan bli!!:-)

Stoppa alla imprezor ni ser och informera om detta. Det är dax att vi lär känna alla i området. Dock är ALLA impreza-ägare mycket välkommna!!

//MVH Jocke

Moderator edit: Gävle tillagt

Stefan333333
                Deltagare

Ska försöka att komma, har lite mycket att göra men det ska nog gå! 😉

Janne248
                  Deltagare

MAX på söder.

Stad?:+

FeA
                    Deltagare

Gävle är det 🙂

Janne248
                      Deltagare

Kund gissa det men……moderator som man är….

Janne248
                        Deltagare

MAX på söder.

Varför Max på söder? E det bättre än det på norr?

//Janne – som bara hittar det på norr…

IMPREZA FOREVER
                          Deltagare

Jag kommer uthungrad på både ett maxmål eller två och som utsvulten på att få ratta SUBBAN. Och få träffa alla som kommer

Jag e med
                            :+ :+ :+ :+

Janne! vi kan ju mötas upp i sandviken före om du inte hittar 😉
                            Resten av Torsångs gänget kommer väl oxå?

//Björn

LegacyLarsa
                            Keymaster

Jag kommer uthungrad på både ett maxmål eller två och som utsvulten på att få ratta SUBBAN. Och få träffa alla som kommerJag e med :+ :+ :+ :+ Janne! vi kan ju mötas upp i sandviken före om du inte hittar 😉 Resten av Torsångs gänget kommer väl oxå?//Björn____________________________BROOOOOOOOOOMTCHHGT-00

Det kan mycket väl tänkas.. 🙂

/Lars

Subaru Robban
                              Deltagare

Jag ska försöka :9 / Robban

Kniven
                                Deltagare

Tjaba allihopa!

Kul att så många visat intresse!:7

Visst kan vi ta på norr istället, men tyckre det är bättre parkering på söder. Nu verkar det som vi blir så många så vi kanske måste ta norr iaf.:-)

Vi börjar på söder, ser att vi att vi inte får plats så får vi bara en bra anledning att visa upp våra bilar när vi byter ställe!

Både MAX-restaurangerna ligger på samma gata fast på olika sidor om stan. Hittar man till den ena så är det inget problem att hitta till den andra, bara följa Kungsgatan/Kungsvägen genom stan. Den byter namn från Norra till Södra när man passerar ån.

//MVH Jocke.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.