SSC Allmänt snack Allmänt småprat Gatbil 2011 på Mantorp

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)
  • Författare
    Vince
    Keymaster

Är det nån från gbg trakten som skall dit på lördag över dagen?

Just try
      Deltagare

Hör med Christian S. Han kan kanske vara sugen.

Eiiiiik
        Deltagare

Jag åker nog dit på lördag! Dock lite oklart om jag kommer åka Civic Type-R eller min blåa lilla rackare 🙂
          Dock är det ju från Varberg =)

Gilarski
          Deltagare

Jag är lite sugen, men måste kolla hemma då vi väntar barn nu i månadsskiftet.

Vince
            Keymaster

Jag är lite sugen, men måste kolla hemma då vi väntar barn nu i månadsskiftet.

Grattis…..då är det bäst att du kollar med frugan först ja (det måste även jag göra trots att vi inte väntar på barn :D)
              Jag är själv inte säker på att jag åker men skulle det bli aktuellt att du får åka 😉 så kan du väl slå mig en signal.

Jag åker nog dit på lördag! Dock lite oklart om jag kommer åka Civic Type-R eller min blåa lilla rackare 🙂
              Dock är det ju från Varberg =)

Du åker väl via Borås då? Vilken tid hade du tänkt o åka från Varberg isf?

Hör med Christian S. Han kan kanske vara sugen.

Det ska jag göra….kan du PM´a mig hans nr.?

Andersson
              Deltagare

Vi har sparat lite nygrillat vildsvin och lamm till dig om du kommer 😉
                Här finns oxå massor av tuttar D:

Gilarski
                Deltagare

Grattis…..då är det bäst att du kollar med frugan först ja (det måste även jag göra trots att vi inte väntar på barn :D)
                  Jag är själv inte säker på att jag åker men skulle det bli aktuellt att du får åka 😉 så kan du väl slå mig en signal.

Du åker väl via Borås då? Vilken tid hade du tänkt o åka från Varberg isf?

Det ska jag göra….kan du PM´a mig hans nr.?

Tack 🙂 Ursäkta att jag inte hörde av mig men det sket sig, snackade med Steewe igår att jag bangar denna gången.

berne
                  Deltagare

SATAN vad grymt de va….mkt duktiga förare en del, såg 5 subbor

1. blå GT
                    2. en VIT sti 03-05
                    3. en svart med silver dekal
                    4 sen såg jag även en svart med guldiga dekaler vet dock inte vad killen heter vet att han är medlem här
                    5. en GT STI vit stog borta i depån

Eiiiiik
                    Deltagare

SATAN vad grymt de va….mkt duktiga förare en del, såg 5 subbor

1. blå GT
                      2. en VIT sti 03-05
                      3. en svart med silver dekal
                      4 sen såg jag även en svart med guldiga dekaler vet dock inte vad killen heter vet att han är medlem här
                      5. en GT STI vit stog borta i depån

SATAN va den vita STi:n eldade då!!!!! Kunde ju fan grilla korv bakom honom 😀

Någon som vet vad som är gjort med den?
                      Kanske finns föraren här? 😀

PS: jag ÄLSKADE den!! 😉

berne
                      Deltagare

SATAN va den vita STi:n eldade då!!!!! Kunde ju fan grilla korv bakom honom 😀

Någon som vet vad som är gjort med den?
                        Kanske finns föraren här? 😀

PS: jag ÄLSKADE den!! 😉

ja de kan man lungt säga, verkar vara en riktigt fint bil

http://www.evenemangskalender.se/events/708/org/4dfbad5613af6.jpg

http://www.evenemangskalender.se/events/685/org/4dfbaa40c3a72.jpg

Vince
                        Keymaster

Tack 🙂 Ursäkta att jag inte hörde av mig men det sket sig, snackade med Steewe igår att jag bangar denna gången.

Det är lungt…jag åkte aldrig heller…..samlar +poäng hemma inför juli månad som blir rätt fylld med bilträff o annat kul 😉

Markus
                          Deltagare

Den vita STin gick riktigt bra. Såg att han bodde på kullen där pariserkurvan börjar, så om någon är kvar gå och fråga 🙂

Den svarta subban på bilden var sjukt fin och gick som ett skott!

Eiiiiik
                            Deltagare

Ja, den svarta HawkEye:n va grym också… Lite svårt att köra från idiot-audisarna kanske 😉 men såg sjukt kul ut när han körde om en kille över gräset :D:D:D

Vince
                              Keymaster

ja de kan man lungt säga, verkar vara en riktigt fint bil

http://www.evenemangskalender.se/events/708/org/4dfbad5613af6.jpg

http://www.evenemangskalender.se/events/685/org/4dfbaa40c3a72.jpg

Fan va den svarta var fin :-)…..ni som är på plats måste ragga in de till SSC om de inte redan är med 😉

Subarumicke
                                Deltagare

Såg en super fin 06 Wrx sti som några finnar hade, det satt en Cosworth maskin i typ 550 hk bilen var byggd av Mäkinen i finland och pratade en lång stund med grabbarna tur att polarn som var med kunde finska 🙂 dom körde 1.24 tider med bilen!! klart den värsta subarun som smiskat runt här i sverige (Banbil)

Hmm fick helt andra planer för vad som måste fixas innan man vågar ta ut snikbilen från garaget 🙁 fan finnarnas bil är 6 sek snabbare en min 🙁 dock åkte dom slicks, men endå …… perkele

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 48 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.