SSC Allmänt snack Allmänt småprat Gatbil 2011 på Mantorp

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 48 totalt)
  • Författare
    Eiiiiik
    Deltagare

Den svarta här ovan ser ju ut att vara finsk på namnet iaf 😛
      Det va inte den du menade eller? 🙂

Andersson
      Deltagare

Den vita grillmaskinen är inte med här men informerad om att SSC finns.
        Den svarta 06an är från Växjö vet att vi finns, dom sover i förtältet här inatt.
        Den svarta med gulddekaler är totalt ökänd här och även känd i bilsport, han är inte frisk den killen :rolleyes:

Subarumicke
        Deltagare

Den svarta här ovan ser ju ut att vara finsk på namnet iaf 😛
          Det va inte den du menade eller? 🙂

Jo det var den, missade bilden 🙁 , helt klart en värsting bil!!

Eiiiiik
          Deltagare

Jo det var den, missade bilden 🙁 , helt klart en värsting bil!!

Ja, verkade rätt galen den där lilla rackaren!!! 😀

Ångrar lite nu att jag inte tog med min upp och tog något varv jag med. Dock är det LITE vilda-western där ute, sen fick jag på mina nya coilovers igår men inte fått gjort hjulinställning.. SÅ det hade nog kunnat bli spännande 😉

Subarumicke
            Deltagare

Den svarta 06an är från Växjö vet att vi finns, dom sover i förtältet här inatt.
              Den svarta med gulddekaler är totalt ökänd här och även känd i bilsport, han är inte frisk den killen :rolleyes:

Den vita såg jag på banan körandes, dom andra du dillar om såg jag aldrig, dom kanske hängde på campingen? den svarta jag pratar om hade inga dekaler, bodde inte i tält dom hade en semitrailer dvs.. TEAM inga campare 😉

Eiiiiik
              Deltagare

Vet du vad som är gjort med den kanske? 🙂

Andersson
                Deltagare

Vet du vad som är gjort med den kanske? 🙂

Nej bara att den är mappa av JRM.

Andersson
                  Deltagare

Den vita såg jag på banan körandes, dom andra du dillar om såg jag aldrig, dom kanske hängde på campingen? den svarta jag pratar om hade inga dekaler, bodde inte i tält dom hade en semitrailer dvs.. TEAM inga campare 😉

Två svarta 06or körde på banan en är svensk o en finsk. Hörde jag SKÅÅÅL.

Eiiiiik
                    Deltagare

Vem är killen som hade ute den blåa STI -06 + med en jävla massa stag i vingen.. Ehh.. ahh.. Ni vet den där rallyvingen 😉

Markus
                      Deltagare

Det var en blå GT99-00 ute en stund också med lexus-liknande bakljus och black chrome-fälgar. Den gick säkert ok men i jämförelse med en svart finsk sak, stod den nästan stilla 🙂 Galen den där finska bilen men den i sin tur var blek jämfört med Audin i samma tält 😉 Audin var en riktig gylfspräckare!

Eiiiiik
                        Deltagare

Det var en blå GT99-00 ute en stund också med lexus-liknande bakljus och black chrome-fälgar. Den gick säkert ok men i jämförelse med en svart finsk sak, stod den nästan stilla 🙂 Galen den där finska bilen men den i sin tur var blek jämfört med Audin i samma tält 😉 Audin var en riktig gylfspräckare!

Yepps! Såg denna med 🙂 Dragkrok hade han på rackaren också! 🙂
                          Även en annan GT ute samtidigt som honom som också verkade gå helt ok 🙂

Pratar du om den vita raketen som satte 1.20 nu eller A3:an som körde 1.21? 😉

Markus
                          Deltagare

Var det en GT? Såg en 555-blå WRX från 96-97 typ.

Jag tänker på en silverfärgad med lite röda och svarta dekaler. Det kanske var en A3 när den tillverkades men nu var den mer av ett monster 😉

Eiiiiik
                            Deltagare

Det var en gammal 555-blå bil ute och snurrade ganska mycket, en GT med bytta baklampor och dragkrok, sen en blå GT? (vet ej om den va vänsterstyrd eller ej). Måste haft raka rör på den rackaren, för den lät mycket! 😀

Den typ lila Audin körde ju näst snabbast med 1.21 om jag fattade det rätt.
                              För att riktigt förstå hur snabbt detta är kan man kolla på detta klippet där ALX kör en Porsche 996 GT2 med 630-650 hk på 1.21.7

Det vita gamla rymdskeppet till Audi körde ju 1.20.?.. Det är RIKTIGT snabbt 😀

Eiiiiik
                              Deltagare

http://www.youtube.com/watch?v=xprFBfn5LPs&feature=player_embedded

Är ju bra om jag länkar klippet också! 😉

TomK
                                Deltagare

http://www.youtube.com/watch?v=xprFBfn5LPs&feature=player_embedded

Är ju bra om jag länkar klippet också! 😉

Kul klipp! 🙂

Ingen som har film från Mantorp på monsterna?
                                  Jobbade så kunde inte åka dit. 🙁

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 48 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.