Hej,
Tänkte beställa lite delar från staterna och tänkte bara höra om det finns någon som också skulle behöva lägga en order.
http://www.Scoobytuner.com är dem jag har pratat med och dem har gått med på att skriva ner värdet med 40% för att minska tull och moms..
Dem kan också möjligen göra en liten mängd rabatt, Frakten var inte så väldigt dyr heller
Är det någon/några som behöver något så finns det möjlighet i dem närmsta dagarna..:D
När ungefär hade du tänkt att beställningen skall göras?
Är intresserad av att köpa lite jag med
Så snart som möjligt, dåligt svar kanske.. 😀 Vi får väl se hur många som vill beställa vi kan ju vänta tills du också känner att du vill beställa, ingen jätte panik men gött att få grejerna så man hinner att meka 🙂
Är lite intresserad av köpa lite whiteline grejer och de verkade ha rätt bra priser där (har bara lite svårt at bestämma mig på vilka jag ska ha 😮 samt vet inte riktigt om det blir mkt billigare där med moms o sånt. Beställer man från UK så sliper man tull helt iaf. ). När ska du lägga beställning?
Är lite intresserad av köpa lite whiteline grejer och de verkade ha rätt bra priser där (har bara lite svårt at bestämma mig på vilka jag ska ha 😮 samt vet inte riktigt om det blir mkt billigare där med moms o sånt. Beställer man från UK så sliper man tull helt iaf. ). När ska du lägga beställning?
beror ju på hur mycket du ska handla, då lönar det sig förmodligen, då är vi ju 3 st som får dela påt så blir inte särskit mycket skulle jag gissa