Den där bilkörningen var det mest idiotiska jag sett i hela mitt liv. Och dom sekvenserna med motorcyklarna innehöll till 90% totalt meningslös fortkörning hela tiden. För mig hade det varit mycket roligare att se på dom två bilarna piska runt järnet och då menar jag verkligen järnet på bana. Istället satt man nu med nästan kudden framför ansiktet i hopp om att någon person inte skulle råka gå ut på vägen när dom blåser förbi i 160 mitt i stan.
Polisen blir påkörd av en bil i denna film när dom försöker följa efter GR mot mötande trafik säger väl en hel del på vilken nivå dom leker.
Skall se den på måndag morgon. Efter att jag såg klippet med en polisbil och en civilbil tappade jag all entusiasm för GIS och GR. Nu skall jag bara se den för att ha sett den och vara insatt.
”Impreza vs Lancer”-grejen var inte direkt upphetsande. Förväntade mig något extremt efter snacket på Honda-forumet men blev besviken. Där var ju inga tendenser till överstyrning ens. Snabb stadskörning skulle jag vilja påstå att det var, utan hjödpunkter.
Getaway o Ghostrider filmerna .. 🙁 en massa oansvarigt blajkörande bara o det tycker man icke om. En dag kanske nån av dem kör ihjäl sig… Eller absolut ännu värre, kör ihjäl nån helt oskyldig!!
NO FUN NOMORE
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.