SSC Allmänt snack Allmänt småprat Glöm Saabaru. Impreza S60 anyone?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare
      Chewie
      Deltagare

Passa er, dom finns faktiskt, lite annorlunda vinge bara!!!

http://www.blackrace.nu/bilder/2006/060428/PICT0084.jpg

Magnus ”Tuggarn”

thorlake
        Deltagare

Goood please NOOOOOOOOO!!!!
          Som att svära i kyrkan helt enkelt. 🙂

REPENT AND THY SHALLT BE SAVEDAAH!!! }(

Mats
          Deltagare

Ameeen. Kan inte Volvo nissarna köpa en Impreza istället för o försöka få sin volvo o likna en…

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

Adam K
            Deltagare

jamen ni ser väl hur mycket det förhöjer utseendet på gubbräsern 🙂

Edit: Undrar oxå om han har TMIC, blir trångt uppe på radmotorn…

Grusdraparn
              Deltagare

Den där våfflan har jag sett parkerad på vår personalparkering, man kanske skulle ta å lappa den 😀

/K – undrar om han har TMLLK* också…

*ToppMonterad LaddLuftKylare

specialized
                Deltagare

Den där våfflan har jag sett parkerad på vår personalparkering, man kanske skulle ta å lappa den :D/K – undrar om han har TMLLK* också…*ToppMonterad LaddLuftKylare

Grusdraparn :

Vilken av dem ?

Den övre av dem har ju Impreza-kaross medans den andra har en äcklig volvo-kaross 😮

Någon som tar emot skottpengar ? 😀

Mvh.Mattias
                  —————————————
                  Efternamnen på mina flickvänner är
                  —————————————
                  Jpg ,wmv och mpg 😉
                  —————————————

Grusdraparn
                  Deltagare

Den där våfflan har jag sett parkerad på vår personalparkering, man kanske skulle ta å lappa den :D/K – undrar om han har TMLLK* också…*ToppMonterad LaddLuftKylare

Grusdraparn :Vilken av dem ?Den övre av dem har ju Impreza-kaross medans den andra har en äcklig volvo-kaross :oNågon som tar emot skottpengar ? :DMvh.Mattias

Båda två står faktist här, men den översta brukar stå i ett photoshopat garage medans den nedre står på parkeringen för osmakligt stylade bilar. 😉

/K – har du nu haft framme tinnertrasan på din frivecka igen…

specialized
                    Deltagare

Grusdraparn :Vilken av dem ?Den övre av dem har ju Impreza-kaross medans den andra har en äcklig volvo-kaross :oNågon som tar emot skottpengar ? :DMvh.Mattias

Båda två står faktist här, men den översta brukar stå i ett photoshopat garage medans den nedre står på parkeringen för osmakligt stylade bilar. ;)/K – har du nu haft framme tinnertrasan på din frivecka igen…

Haha, nä, thinnertrasan stoppade jag undan i helgen..alltså när friveckan var slut, men effekterna kanske sitter kvar vad vet jag 😉 Nja, nu är det nog endast mina morgontrötta nattjobbar-ögon som skämta med mig aprilio 🙂

Den nedre var det alltså =)

Uhhh, inte snygga de där..:-(

Mvh.Mattias
                      —————————————
                      Efternamnen på mina flickvänner är
                      —————————————
                      Jpg ,wmv och mpg 😉
                      —————————————

FlyingFin
                      Deltagare

}(

Nu känner jag mig elak, men den mörkblå metallic volvon ser ut som skräp… den övre är ju OK, för den är har ju ”bara” S60 stötfångare, strålkastare och motorhuv.

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
                        Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.