Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    matolo
    Deltagare

GoPro Hero HD 1080 (den bästa)

GoPro är en film / stillbildskamera för all sport. Filmar i HD eller tar bilder automatiskt med 2/5/10/30 eller 60 sekunders intervall.

Det kommer med vattentätt fodral (tål 60 meters djup) och med fästen så man kan montera den nästan varsomhelst; på hjälmen, på surfbrädan, på cykelstyret eller var du vill.

Det här är den bästa modellen 1080 (inte 960 eller 720) som ger den bästa bild- & ljudkvaliteten. Det här är kameran som vunnit alla tester.

Jag har nu igen 5 stycken oöppnade till salu efter en USA-resa. Alla är samma kamera men med lite olika fästen. Alla innehåller vattentäta fodralet, batteri och alla sladdar du behöver.

3 st “Motorsport”, Med sugkopp och 5 andra fästen för plana och böjda ytor (det fäste man använder till MC-hjälmar)
      1 st “Surf”, med 2 fästplattor för surfbrädor
      1 st “Helmet” med pannbandsfäste, hjälmfäste och 4 andra fästen för plana och böjda ytor.

Perfekt på cykeln, skidorna, kajaken, segelbåten, bilen, klätterhjälmen eller vad du nu kan komma på.
      Härlig present till den aktive.

Finns att hämta i Aspudden eller på Kungsholmen (Sthlm).
      Kan givetvis skickas mot frakt som kostar 100:- extra.

Priset på dessa varierar beroende på modell med på prisjakt idag ligger de på ca 2990:-

TomK
      Deltagare

Vad kostar en Motorsport??

matolo
        Deltagare

Vad kostar en Motorsport??

2600:- för Motorsport. Jag kan inkludera frakt med posten (95:-) bara för att du har valt rätt bil 🙂

JBE
          Deltagare

2600:- för Motorsport. Jag kan inkludera frakt med posten (95:-) bara för att du har valt rätt bil 🙂

hej.
            har du någon motosport kvar??

/Jon

matolo
            Deltagare

Ja det finns en Motorsports kvar. Dock är jag inte hemma förrän om 2v. Vill du ha en?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.