SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor God jul sa lådan i muppbilen

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Carpe_Me
    Deltagare

Tack för tippset

Men Nossebro ligger lite väl långt bort så skicka dit bil + låda är lite väl dyrt + att jag skulle behöva få den fixad såfort som möjligt.
      Tänkte bara ha GT´n nu över vintern och få känna på boxer snurra med fyrkraffs för att sen köpa en STi PSE till sommaren.
      Håller på att jaga runnt lite, än så länge är det Fürstenhoff motor som gäller, dom är bäst och billigast här i sthlm men bärgaren som får hämta min bil lär inte vara billig. Nån som har tips på andra bra verktäder som kan repa ena lådan och byta på bilen i norrort? Gjärna nån billigare verkstad, har autoexperten bakom knuten, men dom tar 1600:- i timmen 😛

NJ
      Deltagare

kan du inte ta 2ans växel från din gamla låda då?Finns en kille i Nossebro som renoverar växellådor. En kille som fick sin impreza gt låda ombyggd o förstärkt på nått vis. Samt nått stag byggt så inte den skulle vrida sig lika mkt.Duktig kille som renoverar de mesta innom transmision.Han har gjort sig känd på Turbopreformanceclub om du tittat nått där.Om du vill ha nr till killen så får du höra av dig. Då min kompis har nr (fick sin låda nyligen förstärkt)MVH Dennis

Du har PM!

Jag har en låda som behöver renoveras och jag bor precis intill Nossebro.

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.