› SSC › Allmänt snack › Träffar › Gokart Göteborg deltävling 3
- Detta ämne har 39 svar, 1,988 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
sille.
-
FörfattareInlägg
-
6 maj, 2006 kl. 07:28 #141828
Mats
DeltagareDå vart det bokat på Bohus Hyrkart.
Vi kör 18.30 då det var fullt kl 18.00.
Vi kör samma upplägg som i Trollhättan med uppvärmning, kval o final.
Se nu till att beställa fint väder till tisdag.
Tack för hjälpen K&N.Vi ses på tisdag.
M/vill höra Klas knapp in action
Regionsansvarig Göteborg7 maj, 2006 kl. 17:47 #141834X3000
DeltagareTrollhättanfolket: Samåkning???
7 maj, 2006 kl. 20:48 #141818Grusdraparn
DeltagareTrollhättanfolket: Samåkning???
Mattias erbjöd sig att ge mig lift ner till gokartaffärn, är du välldans snäller och han inte skall ha allt för många bikinibrudar med sig så kan säkert du också få plats.
/K – Mats får vänta lite med att lyssna på knapp, kanske läge till helgen på parkbanan… :9
8 maj, 2006 kl. 05:12 #141829Mats
DeltagareK – Mats får vänta lite med att lyssna på knapp, kanske läge till helgen på parkbanan… :9
Nooooooooooo!!!!!
Ja ja, den som väntar på nåt gott… Väntar alltid förlänge!Mats GBG/beställer 2 ton sol till tisdag kväll
Regionsansvarig Göteborg8 maj, 2006 kl. 21:21 #141838specialized
DeltagareAle-expressen utgår som tidigare i kväll bestämt,från parkeringen mitt emot resturang Golden Shower 😮 kl 17.30 😉
/ Mattias – nu på jobbet =(
8 maj, 2006 kl. 22:14 #141819Grusdraparn
DeltagareAle-expressen utgår som tidigare i kväll bestämt,från parkeringen mitt emot resturang Golden Shower 😮 kl 17.30 😉 / Mattias – nu på jobbet =(
Lysande!
Syns där och då./K – över och ut.
9 maj, 2006 kl. 09:02 #141830Mats
DeltagareÄr alla laddade??
Jag har börjat med vätsketankning så man inte får vätskebrist ikväll.
Som det står på hemsidan så ser vi till att samlas senast 20 minuter innan bokad tid! Alltså senast 18.10.!!Mats GBG/satsar på att väga in mig opinkad och med extra bly i sandalerna.
Regionsansvarig Göteborg9 maj, 2006 kl. 17:14 #141843sille
DeltagareTyvärr grabbar, har stått utan internet i 2 veckor…. Fick precis i gång skiten igen… Hoppas ni hade roligt… Jaja det blir la fler gånger.. kanske får bjuda upp er till min hemmabana??
Robert från Uddevalla
9 maj, 2006 kl. 19:48 #141820Grusdraparn
DeltagareTyvärr grabbar, har stått utan internet i 2 veckor…. Fick precis i gång skiten igen… Hoppas ni hade roligt… Jaja det blir la fler gånger.. kanske får bjuda upp er till min hemmabana??Robert från Uddevalla
Attans, där missade du nått. Riktigt toksköj var det också, utomhus är tveklöst bäst. Bilder! Bilder! Bilder! 🙂
/K – tyckte kartarna gick ovanligt bra 😀
9 maj, 2006 kl. 19:52 #141835X3000
DeltagareTyvärr grabbar, har stått utan internet i 2 veckor…. Fick precis i gång skiten igen… Hoppas ni hade roligt… Jaja det blir la fler gånger.. kanske får bjuda upp er till min hemmabana??Robert från Uddevalla
Trist att du inte va med.. Va riktigt najs.. Tokvarmt å alldeles underbart.. Dock tror jag att Klas hade mixtrat med sin Cart.. Han flög ifrån oss andra som ett skållat ollon 😉 😛
Tack alla för en trevlig kväll :7
Jag är på om vi skall köra på Glimmingen.. Säg en bra tid bara 😉
9 maj, 2006 kl. 19:59 #141841Chewie
DeltagareRiktigt bra väder och som sagt, Klas ska få tyngder nästa gång om jag så ska göra sandsäckar själv x( x( x(
När det gäller nästa körning så får väl någon som bor nära ”rodda” och styra upp en körning där.
Tycker det är både roligt och trevligt att träffa lite likasinnade och inte bara snackas vid på forumet!Man körde ju inte jättesnällt när man körde hem heller, man trodde väl fortfarande att man satt i en gokart tills första kurvan kom och kände gunget i bilen……
9 maj, 2006 kl. 20:18 #141811simo
DeltagareGött att få köra ute 🙂 Synd bara att Klas inte kan ta sitt ansvar o äta upp sig 😉
Bilder nu Jonas innan du ska börja jobba!
/U
9 maj, 2006 kl. 20:55 #141839specialized
DeltagareJapp, satans sköj var det. Fint väder och svettig rygg…vad mer kan man kräva ?;-)
Röstar också för en eventuell bonus-deltävling på Glimmingen
Helt nya kartar där, berättade ju gokart killen som jag glömt namnet på 🙂
/ Mattias
10 maj, 2006 kl. 05:13 #141831Mats
DeltagareRiktigt roligt var det att köra utomhus. Mer sånt.
Skall vi försöka dra ihop en tävling till innan Emmaboda?
Verkade som iaf några var sugna på att åka en gång till. Är ni intresserade så skriv i tråden så ser vi ifall vi kör en tävling till.Mats GBG/som inte tycker det viktigaste är att vinna utan att delta…
Regionsansvarig Göteborg10 maj, 2006 kl. 18:23 #141844sille
DeltagareSkulle vart skoj med en tävling till…
Jag är klart på….
Kolla http://www.motorstadion.se/ för info om banan.Robert
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.