› SSC › Allmänt snack › Träffar › Gokart Göteborg vintern 06/07
- Detta ämne har 49 svar, 1,951 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av
X3000.
-
FörfattareInlägg
-
5 december, 2006 kl. 15:33 #145116
Grusdraparn
DeltagareÅt vilket håll styr vi imorgon?Vad det verkar så kan vi åka på Team13 (Torslanda) om det kniper i Trollhättan/U – blir sockerbuffe till lunch imorgon
Det blir Trollhättan, bara ett litet frågetecken kring tiden. Återkommer ikväll om det 18-19 eller 19-20.
/Slaksson – ska är marängswisssssccch med sockervadd till kvällsmat
5 december, 2006 kl. 15:37 #145107simo
DeltagareMissa visst ditt tidigare inlägg :+
/U
5 december, 2006 kl. 18:01 #145147zwift
DeltagareVerkar som att jag får hoppa denna träffen,, hinner inte vilken tid det än blir,, jobb ända upp i halsen,,
Tobbe/Borås
5 december, 2006 kl. 18:02 #145133oskar
DeltagareHinner inte heller komma upp 🙁
//Oskar
5 december, 2006 kl. 19:29 #145117Grusdraparn
DeltagareDå är starttiden spikad! Vi kommer att börja kl. 19.00
Men vi samlas 18.45 dom brukar vilja köra en lite genomgång före vi drar igång.Det är även fritt fram för i dagsläget oanmälda att anmäla sig, i och med att vi har den sista tiden på kvällen så var det inga problem om vi blev fler än de 9 som nu är anmälda.
Klicka här för KARTA Och mig når ni på 0704-941489 om det skulle vara något.
Frågan hurvida vi skall köra Gokartevenemangen på vardagar eller helger har diskuterats tidigare. Slutsaten var att de flesta ansåg sig ha lättare att komma ifrån några timmar en veckodag istället för en helgdag. Det är därför vi kör vardag i dagsläget. Ett alternativ är väl att kanske titta på att köra varannan gång vardag och varannan gång helg, ifall det visar sig att en större del av medlemmarna inte kan vardagar.
Stämpla nu ut en timme komp och dyk upp i morgon 😉/Klas – bad dom att sätta däcksvärmarna på min gokart på 60 grader
5 december, 2006 kl. 19:37 #145108simo
DeltagareStrålande Slaksson!
Kommer ju inte ens att behöva stämpla ut komp 🙂
Kanske to.m så att man hinner med en äkta Trollhätten kebab innan, ngn som är sugen på att hänga med o käka innan?
/U
5 december, 2006 kl. 19:39 #145131PetterSolberg
DeltagareMats, vilken väg tar du dit? åker inte förbi vårgårda?
Patrik
Blå WRX-015 december, 2006 kl. 20:08 #145127X3000
DeltagareStrålande Slaksson!Kommer ju inte ens att behöva stämpla ut komp :)Kanske to.m så att man hinner med en äkta Trollhätten kebab innan, ngn som är sugen på att hänga med o käka innan?/U
Kebab är väl inte min passion men dom har kanske nåt som passar en fd kock oxå 😉 I värsta fall får jag väl titta på.. När/var/hur???
5 december, 2006 kl. 20:31 #145136specialized
DeltagareKanske to.m så att man hinner med en äkta Trollhätten kebab innan, ngn som är sugen på att hänga med o käka innan?/U
Käka INNAN ???? Får tacka nej…..vill ju inte bli långsammare än man redan är 😀 😀 :+
Mvh.Mattias – ska köra lavemang i morrn 😀 😀
—————————————
Efternamnen på mina flickvänner är
—————————————
Jpg ,wmv och mpg 😉
—————————————5 december, 2006 kl. 20:39 #145102Blocken
DeltagareMvh.Mattias – ska köra lavemang i morrn 😀 😀
Du kanske skulle wwrrrrriiiva lite och’ elle’? 😉 :+
Annars lär ni ju nu veta vad Kokarkebab är? Eller Sjöman på Intim?
/Black – mätt som en gris
…………………..
Thai-Perr5 december, 2006 kl. 20:42 #145148zwift
DeltagareTiden hade nog funkat för mig en annan vardag, för att komma ifrån jobbet nån timme tidigare e aldrig några problem, jobbar ju desutom i gbg.
Men men tyvär har man åtagit sig lite för många ”privata” jobb,,fullt upp med badrum som ska ha nya rör å folk som ska ha in nya pannor,,,
men men fina jul klapps pengar blir det,,=)Ha så kul gubbar å kör så det ryker!!
Tobbe/Borås
5 december, 2006 kl. 20:57 #145137specialized
DeltagareMvh.Mattias – ska köra lavemang i morrn 😀 😀
Du kanske skulle wwrrrrriiiva lite och’ elle’? 😉 :+/Black – mätt som en gris…………………..Thai-Perr
klart ja saa 😉 Gööött o wrrriiiva på dig i lördags va de me….innan du började möka 😉 😀 😀
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
—————————————
Efternamnen på mina flickvänner är
—————————————
Jpg ,wmv och mpg 😉
—————————————6 december, 2006 kl. 06:28 #145122Mats
DeltagareÅker mot Rollhätta´ från Alingsås. Samåkning eller? Åker du med mig så får du åka rejs Polo!!
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg6 december, 2006 kl. 06:29 #145123Mats
DeltagareHåller med spesilajsed! Vi får ju se till o käka efteråt. Int kan man åka gocart när man precis käkat…
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg6 december, 2006 kl. 06:44 #145109simo
DeltagareVa fasen Jonas, då får det ju bli romantisk middag hemma hos dig! :*
Kan ju inte köra på fastande mage…Tror inte att jag orkar jobba längre än till fyra idag, så jag kommer att vara i Trollhättan vid fem, halv sex.
/U
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.