Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Desen
    Deltagare

Någon här som köpt golvmattor från scoobyparts?
      Tänkte beställa en omgång blåa, men jag kom på en sak….. De är ju till högerstyrda bilar.
      Är mattorna vändbara?

Mats
      Deltagare

Ingen aning, men handla på ba.
        De finns ju några rättstyrda bilar i sverige som säkert vill köpe dem om de inte passar.

Mats GBG/åker rättstyrt
        Regionsansvarig Göteborg

Janne248
        Deltagare

Tror inte de är vändbara, dock så finns det mattor i england för vänsterstyrda bilar. Jag köpte våren 2001 från Graham Goode mattor för vänsterstyrda. Riktigt fina!

http://www.solace.mh.se/~el302/subaru/bilder/mats_left.jpg

Desen
          Deltagare

Har beställt en omgång blåa mattor från Graham Goode nu. Mattorna skulle vara till LHD cars. Hoppas det är vänstersyrda.
            Janne vilket fraktset använde du och vad kostade frakten?
            Synd att de inte hade den blå mattan till kofferten…
            Får väl beställa den från scoobyparts sen.

/Andreas, Skåne, Kristianstad
            Blå GT -99

Janne248
            Deltagare

LHD = Left Hand Drive = Vänster styrda, så du får rätt prylar!

Minns inte vad frakt å dyligtkostar tyvärr, är ju fem år sedan! Plus att det var ett gruppköp jag fixade mattor till typ 10 bilar! 😮 Men jag vet de skickade med DHL frakt på torsdag och jag hade paketet på fredag!

Desen
              Deltagare

Jodå mina mattor hittade till Sverige.
                Jag mailade till Grahamgoode och bad dem skicka mattorna med det billigaste fraktsättet. Kostade runt 25£. De skickade dem på tisdagen och jag hade paketet på Fredagen, vilket gjorde att jag kunde åka till Emmaboda med nya fina blåa mattor.
                Ja handlar gärna ifrån Grahamgoode igen.

Blå GT -99

nyll1
                Deltagare

Jodå mina mattor hittade till Sverige.Jag mailade till Grahamgoode och bad dem skicka mattorna med det billigaste fraktsättet. Kostade runt 25£. De skickade dem på tisdagen och jag hade paketet på Fredagen, vilket gjorde att jag kunde åka till Emmaboda med nya fina blåa mattor.Ja handlar gärna ifrån Grahamgoode igen./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99

Du hade inte en länk till den där Graham så en annan kan fixa
                  mattor! 🙂

Desen
                  Deltagare

Men se till att du beställer rätt. mattorn ska vara til LHD om du har vänsterstyrd bil. Vore nju tråkigt att behöva vända dem upponer för att de ska passa.

Blå GT -99

nyll1
                    Deltagare

Men se till att du beställer rätt. mattorn ska vara til LHD om du har vänsterstyrd bil. Vore nju tråkigt att behöva vända dem upponer för att de ska passa./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99

Tackar! Det hade jag ju lätt missat i den här tryckande värmen!

//Daniel

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.