› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Golvmattor.
- Detta ämne har 8 svar, 1,295 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
nyll1.
-
FörfattareInlägg
-
31 maj, 2006 kl. 14:59 #15609
Desen
DeltagareNågon här som köpt golvmattor från scoobyparts?
Tänkte beställa en omgång blåa, men jag kom på en sak….. De är ju till högerstyrda bilar.
Är mattorna vändbara?1 juni, 2006 kl. 04:52 #160031Mats
DeltagareIngen aning, men handla på ba.
De finns ju några rättstyrda bilar i sverige som säkert vill köpe dem om de inte passar.Mats GBG/åker rättstyrt
Regionsansvarig Göteborg1 juni, 2006 kl. 05:58 #160029Janne248
DeltagareTror inte de är vändbara, dock så finns det mattor i england för vänsterstyrda bilar. Jag köpte våren 2001 från Graham Goode mattor för vänsterstyrda. Riktigt fina!
5 juni, 2006 kl. 22:01 #160034Desen
DeltagareHar beställt en omgång blåa mattor från Graham Goode nu. Mattorna skulle vara till LHD cars. Hoppas det är vänstersyrda.
Janne vilket fraktset använde du och vad kostade frakten?
Synd att de inte hade den blå mattan till kofferten…
Får väl beställa den från scoobyparts sen./Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -995 juni, 2006 kl. 22:32 #160030Janne248
DeltagareLHD = Left Hand Drive = Vänster styrda, så du får rätt prylar!
Minns inte vad frakt å dyligtkostar tyvärr, är ju fem år sedan! Plus att det var ett gruppköp jag fixade mattor till typ 10 bilar! 😮 Men jag vet de skickade med DHL frakt på torsdag och jag hade paketet på fredag!
19 juni, 2006 kl. 04:23 #160035Desen
DeltagareJodå mina mattor hittade till Sverige.
Jag mailade till Grahamgoode och bad dem skicka mattorna med det billigaste fraktsättet. Kostade runt 25£. De skickade dem på tisdagen och jag hade paketet på Fredagen, vilket gjorde att jag kunde åka till Emmaboda med nya fina blåa mattor.
Ja handlar gärna ifrån Grahamgoode igen./Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9919 juni, 2006 kl. 19:33 #160032nyll1
DeltagareJodå mina mattor hittade till Sverige.Jag mailade till Grahamgoode och bad dem skicka mattorna med det billigaste fraktsättet. Kostade runt 25£. De skickade dem på tisdagen och jag hade paketet på Fredagen, vilket gjorde att jag kunde åka till Emmaboda med nya fina blåa mattor.Ja handlar gärna ifrån Grahamgoode igen./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Du hade inte en länk till den där Graham så en annan kan fixa
mattor! 🙂20 juni, 2006 kl. 20:37 #160036Desen
DeltagareMen se till att du beställer rätt. mattorn ska vara til LHD om du har vänsterstyrd bil. Vore nju tråkigt att behöva vända dem upponer för att de ska passa.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9921 juni, 2006 kl. 12:04 #160033nyll1
DeltagareMen se till att du beställer rätt. mattorn ska vara til LHD om du har vänsterstyrd bil. Vore nju tråkigt att behöva vända dem upponer för att de ska passa./Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99
Tackar! Det hade jag ju lätt missat i den här tryckande värmen!
//Daniel
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.