Satt och kollade lite stänklappar igår till bilen men tanken slog mig att fan man borde kunna göra egna rätt lätt av lämplig gummimatta eller?
Är det ngn som gjort detta och vart har ni då handlat materialet till dem?
Tjena!Satt och kollade lite stänklappar igår till bilen men tanken slog mig att fan man borde kunna göra egna rätt lätt av lämplig gummimatta eller?Är det ngn som gjort detta och vart har ni då handlat materialet till dem?Tack på förhand!Mvh/Erik
åk upp till effekt han har matrial hemma eller tar hem till dig!
Sådär då har jag införskaffat mig stänklappar som är i 2 stora ark som man ska dela på 2 så man får ut 4 totalt, men är det ngn som har lite mått på hur stora de “ska” vara. Hur de som är köpa färdigskurna är utformade?
Sådär då har jag införskaffat mig stänklappar som är i 2 stora ark som man ska dela på 2 så man får ut 4 totalt, men är det ngn som har lite mått på hur stora de “ska” vara. Hur de som är köpa färdigskurna är utformade?Mvh/Erik
Vilken årsmodell? Kan mäta/ta kort på mina om det är samma..
Jag har en 05a så tror du det skulle funka så vore det kanonsnällt om du skulle vilja ta en bild på den fram å en på den bak. Och även då ta måtten, både på bredd och höjd så att säga 🙂
Tack på förhand!
Mvh/
Erik
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.