Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Hej tänkte se mig för hur många de finns här på sidan som bor i göteborg. eller i närheten.
      känner mig väldigt ensam bland alla volvo raggare och saab folk. men jag sticker stolt ut ialla fall.
      skulle vara kul att lära känna någon några som delar samma intresse när det gäller bilar. byta tipps råd och ider.

mvh Adam

challe
      Deltagare

Hej du, jag och tobias (kamikaze) bor i en liten by som heter kinna och ligger några mil utanför GBG.
        Och visst finns det aktiva medlemmar i och omkring Götet, Magnus (jusy try) Stefan (Steewe) Christian (Christian S) Napoleon (Gilarski) är några.

Sen har vi ju självklart Karlzzon våran regionsansvarig, han bor i munkedal om jag inte är helt ute och vinglar

Steewe
        Deltagare

Vi är nog rätt många bakom garagedörrarna. 😉 Står tre härligheter bakom våra..

Du får pressa Karlzzon lite, han är regionsansvarig för Götet..

Mvh Stefan

adam.b.w
          Deltagare

de får jag göra är ute ganska mycket och flänger å far men kanske sett 2 max 3 subbor under hela året på olika håll och träffar i trakterna. nu när jag nyligen köpt en själv känns de lite ensamt pga detta och framför allt konstigt.

vi får dra ihop en träff innan folk drar igång förstora projekt inför vintern så man kan få träffa lite folk:D
            är ju som jag sa tidigare talade om ny i denna värd så knyta nya vänskaps band inom denna värd skulle inte vara helt fel;)

Andersson
            Deltagare

Ni glömde Vincent och snart har nog Ford-Daniel en oxå 😉

karlzzon.
              Deltagare

Tjena och Välkommen till oss.
                Jag och Magnus håller på för fullt o smider på varsitt håll inför en Göteborgs träff inom en snar framtid. Mer info inom några dagar.

adam.b.w
                Deltagare

Tjena och Välkommen till oss.
                  Jag och Magnus håller på för fullt o smider på varsitt håll inför en Göteborgs träff inom en snar framtid. Mer info inom några dagar.

Goa grejer de 😀 tackar får man även passa på att seja.
                  det ska bli interessant å se vad som händer.

Vince
                  Keymaster

Ni glömde Vincent och snart har nog Ford-Daniel en oxå 😉

Vincent???…..vem f-n är det?…..du menar han den där konstiga fransosen 😉 😀

Andersson
                    Deltagare

Vincent???…..vem f-n är det?…..du menar han den där konstiga fransosen 😉 😀

Ja det är en märklig figur som äter både grodor och sniglar 😉 Nej tacka vet ja vildsvin och älg 🙂

FiddeFuling
                      Keymaster

Det var på tiden att det blir en Subaru träff i Götet.. Jag är också relativt ny här, och håller med Adam. Det är inte alt för ofta som man sen en Subaru i göteborg.

\\ Mathias (Kungsbacka)

Gilarski
                        Deltagare

Lysande 🙂

abacus
                          Deltagare

Hej tänkte se mig för hur många de finns här på sidan som bor i göteborg. eller i närheten.
                            känner mig väldigt ensam bland alla volvo raggare och saab folk. men jag sticker stolt ut ialla fall.
                            skulle vara kul att lära känna någon några som delar samma intresse när det gäller bilar. byta tipps råd och ider.

mvh Adam

Jag huserar i Kortedala området i en Grön GT kombi
                            (nu med nya ventilkåps packningar, jädra skönt att det inte luktar rökt böckling efter att turbon har fått ladda lite))

adam.b.w
                            Deltagare

fin fint =) slipper jag känna mig så ensam då 😀

fiskman
                              Deltagare

Jag brukar röra mig i Texas / Hisingen en del . blå gt

adam.b.w
                                Deltagare

jaså aldrig sett dig haha vilken del av hissingen?
                                  jag glider runt i Torslanda trakterna.
                                  då är jag inte så överdrivet ensam ändå =) 😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 23 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.