Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    TomiS
    Deltagare

Hej!

Vi e i Mölndal, sen har du linkangbg i mölnlycke..

Mig eller min sambo ser du på alla GSR evenemang, på nån onsdagsträff på Frölunda, BK Häcken P97 matcher..

Volvo och saabägare… pheew.. jag blir helt galen nar jag ser nån subaru komma… 😉

De e dags vi fixar nån träff!

IDAG e de bilträff som organiseras av en gsr medlem!

träff uppe vid Göta efter 21.00 ikväll

adam.b.w
      Deltagare

Är det race ikväll ser du garanterat mig en silvrig gt med ssi dekal på bagageluckan.
        jag kör alldrig men tittar gärna på all kolingar som kör dort rakt fram haha kom gärna fram å prata å snacka lite om du ser mig. mvh adam

TomiS
        Deltagare

Är det race ikväll ser du garanterat mig en silvrig gt med ssi dekal på bagageluckan.
          jag kör alldrig men tittar gärna på all kolingar som kör dort rakt fram haha kom gärna fram å prata å snacka lite om du ser mig. mvh adam

Det blir ingen GSR race idag (känske nånting som är organiserad på plats). På race ser du mig 100%.. jag e GSR´s fotograf. 😀 Min sambo Katja ser du brevid publiken.. Hon e den som skriker BACKA BACKA ! 😀

Annars kör jag den har (kanske har du set den på GSR´s hemsida om du titar bakom tjejen i banner! Men alla ser bara tjejen.:eek:):
          http://www.garaget.org/?car=227324

TomiS
          Deltagare

3 subarus på göta träff igår… adam.b.w jag va säker att du ska komma.. men kanske nästa gång.. 😉

adam.b.w
            Deltagare

oj fan trodde inte de skulle vara något 🙁
              missuppfattade lite

fiskman
              Deltagare

jag brukat röra mig på torslanda/lunby trakten när jag är hemma. plugga uppe i skövde men brukar vara i gbg ofta. jobbade på raffet i somras då såg jag en blå gt en del var det du ?

adam.b.w
                Deltagare

Nope jag kör en silvrig gt 🙂

SteveG
                  Deltagare

Hi everyone,

Just bought my first Impreza 🙂
                    I am an import from Britain (Wales) and can only speak English at the moment.

I live not far from Göteborg.

Its funny when I lived in Wales Impreza’s were as common as Volvos in Sweden lol, I think I have seen 1 Impreza (apart from mine) in the 2 years I have been in Sweden.

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.