SSC Allmänt snack Träffar Gothenburg to Emmaboda – 3 days in june

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 63 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Jag kommer att åka ner på fredag eftermiddag. Startar ca kl 14.00 från Alingsås mot Borås-Jönköping-Emmaboda. Jag är inte så sugen på att åka motorväg hela vägen ner. Vill någon hänga på från Borås eller Jönköping neråt så är det bara att hojta till.

Trollähttan folket, när och vilken väg åker ni ner?
      Ulrik, Chewie och Storm, som har sånadär högfartsmonster, åker E6:an eller?

Edit: Idiotmats kom på att han inte alls tänker åka till Jönköping. Vi tar ju söderut i Borås och ingen annanstans. Ja se måndagar…

Edit2:

Nya tider och platser där vi träffas.

Trollhättan: Start kl 16.00. Ni får välja alldeles själv var ni träffas… J

Alingsås: Start från Ica Maxis parkeringshus tak kl 17.00.

http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=sok_butik_resultat&event=do_sok_karta_id&butiksid=01841

Borås: Start från Statoil kl 17.30 mot Emmaboda och Moshults Vandrarhem.

http://www.statoildetaljhandel.se/FrontServlet?s=sdh&state=station_home_page&stat_id=26405

Mats GBG
      Regionsansvarig Göteborg

simo
      Deltagare

Tror att det e samma lika i tid oavsätt vilken väg man tar..så visst hakar vi på Boråsvägen

edit:Hög fart funkar även på krokiga vägar 😉

/U

Chewie
        Deltagare

Föja John e´alltid trevligt!!!!

Strat
          Deltagare

Pfff… Själv tänker jag åka i kravatt från stååckhålm.

Mats
            Deltagare

Inget som hindrar att du åker ner till Borås och slår följe med den ur-trevliga GBG regionen 😀

Mats GBG
              Regionsansvarig Göteborg

STIred
              Deltagare

Pfff… Själv tänker jag åka i kravatt från stååckhålm.

Ska själv hälsa på JRM antagligen på torsdag kväll, så bara hänga på neråt när jag drar därifrån 😉 🙂

STIred
                Deltagare

Startar ca kl 14.00 från Alingsås mot Borås-Jönköping-Emmaboda. Jag är inte så sugen på att åka motorväg hela vägen ner.

Jag hänger på från borås… lite tidigt kanske men ska se till o hinna 🙂
                  Nästan så man skulle åkt till Alingsås bara för o få åka alingsås-borås vägen, rätt kul köra den 😀

Plura
                  Deltagare

Ingen som åker ner på Lördagsmorgon och passerar Anderstorp?

/Pelle

simo
                    Deltagare

Bättre att sova halvtaskigt där nere än att behöva gå upp så tidigt att man inte hinner sova alls 😉
                      Häng med ner på fredagen o snacka plast…öhh spårval istället

/U

Plura
                      Deltagare

Bättre att sova halvtaskigt där nere än att behöva gå upp så tidigt att man inte hinner sova alls ;)Häng med ner på fredagen o snacka plast…öhh spårval istället/U

Morgonstund har guld i mun… eller var det nu var…

Jag har släktingar som tar studenten… så det är mycket med kalas och tårtor som ska ätas innan. Så det får nog bli en tidig lördagsmorgon för min del…

Plast… är inte det sånt som tar i när man genar vid konerna??

/Pelle

Mats
                        Deltagare

Plast e bara pynt. De ha ja hört från säkra källor…

Mats GBG/som skruvat av sina kjolar bak för att lätta bilen lite…
                          Regionsansvarig Göteborg

sille
                          Deltagare

Jag hänkar gärna med ifrån Alingsås… Bara säg vart i A-ås du åker ifrån….

Robert

Mats
                            Deltagare

Maxi Alingsås kl 14.15. Sambon slutar 14.00 och skall bara byta om från jobbkläderna så åker vi sen.

Mats GBG
                              Regionsansvarig Göteborg

sille
                              Deltagare

Ok Il be there. nere vid återvinningsstationen blir väl bra att mötas upp då?…

Robert

STIred
                                Deltagare

Föresten tar vi den macken i borås som ligger där man svänger av 41:an mot växjö eller?
                                  Tror vi träffades där inför elmia förra året…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 63 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.