SSC Allmänt snack Träffar Gotland Ring 28:e April

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 46 totalt)
  • Författare
    arellano
    Deltagare

Hej Pannan
      Jag sände dig ett Mail tidigare idag.
      Risk för en dubbel bokning ?

Arne Avner
      STI02

pannan
      Deltagare

Hej PannanJag sände dig ett Mail tidigare idag.Risk för en dubbel bokning ?Arne AvnerSTI02

Hej Arne,

Jag har PM:at dig, hade inte fått något mail av dig.

Mvh
        Johan

arellano
        Deltagare

Johan

Reservera en plats för mig.

Arne

pannan
          Deltagare

JohanReservera en plats för mig.Arne

Har skrivit upp dig Arne.

simo
            Deltagare

Finns det någon plats kvar?

/U

pannan
              Deltagare

Finns det någon plats kvar?/U

Yep PM:a om du vill med. Finns alltid folk som hoppar av när det väl skall betalas. Men det finns platser kvar.

STIred
                Deltagare

Tycker allt at straten kan hänga på till gotland och köra lite, med nya bromsbelägg o allt…. 🙂 😉

Strat
                  Deltagare

Tycker allt at straten kan hänga på till gotland och köra lite, med nya bromsbelägg o allt…. 🙂 😉

Sugen är jag. Men kan inte bestämma nu. Får väl ställa upp som reserv kanske 🙂

pannan
                    Deltagare

Du ligger som reserv nu Claes. Vore kul om du följde med till 100%

STIred
                      Deltagare

Klart som fan att du ska vara med som reserv, vi hade ju iaf skitkul sist, iofs var ingen bankörning 😀 sen är inte jag helt hundra heller men ska göra mitt bästa så jag kan dyka upp…;-) 🙂

pannan
                        Deltagare

Nu är platserna tagna. Men om folk hopppar av under tidens gång kommer jag meddela det här.

Säger som Aschberg -Tack för visat intresse 😛

Mvh
                          Johan

LIDS
                          Deltagare

Så!
                            Nå går vi från preliminärt, till bokat då, det är lite ändrade planer. Men så här ser det ut nu!!

Eftersom suget har varit stort och det är kul om alla som vill kan följa med har vi ändrat lite planer. Plus att efter att ha pratat med Gotland Ring och dom berättade att ifall det kommer en klubb el liknande som vill ha just den dagen det är allmänhetens åkning så försvinner möjligheten för allmänheten. Det vore ju lite surt då att ha åkt dit massor av bilar i onödan så vi bestämde oss för att vi ska hyra hela banan själva. Så nu är siktet på att vi ska åka dit 50 bilar. Jag har också bokat vandrarhem för 100 personer, vilket betyder 1 co driver per bil.

28/4
                            17.30 Samling på lämplig plats i Stockholm, tex Älvsjö mässan.
                            20.05 Färjan lämnar Nynäshamn.
                            23.20 Ankomst Visby

Därefter åker vi upp till vandrarhemmet som ligger i Lärbro.
                            PS eftersom vi åker 50 st sportbilar så listar förmodligen öborna ut att vi ska till Gotland Ring så jag ber er å Gotland Rings vägnar att köra med hjärnan, vi vill ju inte ge dålig reklam Det hoppas jag också respekteras hela helgen. (I höstas vi fick vi negativ uppmärksamhet t.o.m. i radio, då var vi bara 10 bilar)

29/4

Frukost, och en lunchlåda att ta med sig till banan ingår.

9.30 Litet möte med info om flaggvakter mm, och berätta för alla att LIDS helst ska få vinna
                            10.00 Börjar bankörningen. Eftersom vi är 50 bilar så kommer vi behöva dela upp oss lite i grupper, men det löser vi på plats…
                            17.00 Bankörningen slut

På kvällen har vandrarhemmet sagt att dom ska hålla sin restaurang/bar öppen. Kvällens aktiviteter är väl frivilliga. Kanske en tour ner till Visby för att visa upp oss

30/4

Frukost och en lunchlåda att med sig vart man vill ingår.

16.20 Färjan lämnar Visby
                            19.10 Ankomst Nynäshamn. Helgen avslutas med en stor gruppkram

Pris för hela kalaset (2 nätter med frukost och lunch,färja tur och retur ink bil, banavgift + några få riksdaler avrundat uppåt för all tid som lagts ner på att boka allt):

2800 kr

Pris för co-driver(2 nätter…se ovan, färja tur och retur)

1200 kr

Pengarna SKA vara inbetalda SENAST måndagen den 27/3 för att vara säkrad en plats.
                            på konto: Nordea Personkonto: 811007-0136
                            Ange namn,bil och nickname här på zatzy.

Sängkläder ingår inte.

En uppdaterad lista med folk som anmält intresse kommer postas här senare ikväll.

Har säkert glömt att berätta nått, bara att fråga isåfall.

Än finns platser, skynda att anmäl er!!

pannan
                            Deltagare

Strat (Impreza GT)
                              Daniel (Impreza GT)
                              Simo (Impreza GT)
                              Arne (Impreza STI)

Är följande fortfarande intresserade av att följa med?

mvh
                              Johan

arellano
                              Deltagare

Följer med.
                                Betalar SENAST måndagen den 27/3

Arne
                                STI02

pannan
                                Deltagare

Följer med. Betalar SENAST måndagen den 27/3ArneSTI02

Härligt Arne,

Kommer bli kalaskul. 7 timmars banåka kommer mätta de flesta 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 46 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.