- Detta ämne har 16 svar, 2,655 deltagare, och uppdaterades senast för 4 år, 9 månader sedan av roadtip85.
-
FörfattareInlägg
-
3 januari, 2020 kl. 15:17 #36173roadtip85Keymaster
Gotland Ring 16 maj är inställt. Osäkerheten kring COVID-19 gör att vi ställer in träffen den 16 maj. Men misströsta inte, för vi har bokat banan till nästa vår. (Exakt datum kommer i slutet av året.)
Ni som har betalat får såklart pengarna tillbaka om ni önskar. Önskar ni låta pengarna ligga kvar i klubben har ni anmälan klar till nästa år. Skicka mig ett PM så löser vi det.
Hälsningar SSC Styrelse
Styrelsen för bjuder in till
GOTLAND RING Lördagen 16:e maj 2020!
Swedish Subaru Club har tillsammans med Renault klubben hyrt Gotland ring hela lördagen den 16:e maj!
Renault klubben har arrangerat denna träff de senaste 10 åren och ser fram emot att träffa oss och höra boxermotorer på Gotland.Utöver själva dagen på Gotland Ring har Renault klubben fredagen till att träffas/mingla/mecka och självklart är vi i Subaruklubben välkomna att hänga på där.
Lördag kvällen gemensam middag i Ljugarn.
Söndag turist-resdag-etc.
Båtrabatt har de haft alla år och det är OK att boka båten någon dag före och efter om du kanske vill ha en minisemester på ön?
Rabattkod från Destination Gotland fås på PM efter anmälan.Banan: Rolig teknisk bana,dessutom bred vilket kan vara bra om man som nybörjare missar lite. Du kör på banan på egen risk.
Bilen: Skall vara registrerad eller ha vagnbok. Om annat? Godkänns av Anders Botnen och Peter Bergqvist På banan: Förare och max en passagerare
Utrustning: Hjälm och heltäckande bomullskläder när du kör på banan. Jeans o långärmat är OK
Försäkring: Subaru-/Renault klubben tecknar SMA försäkring för denna träningsdag. Inget krav på personlig SMA.
Presenning i depån: En presenning som inte släpper igenom olja/vätska duger gott.Bas för träffen är Ljugarn som ligger vid havet på östsidan 45 km från Visby.
I Ljugarn finns olika möjligheter att boka boende, vandrarhem, stugor eller varför inte tälta?Grovplanering.
Fredag 15:e Turist på ön, mingel – meck – däcksparkning m.m. Grill på kvällen hemma hos Peter i Ljugarn
Lördag 16:e Gotland ring 09-17, middag ca 19:30 Sjöviksgården i Ljugarn.
Söndag 17:e Turist, dopp i havet, hemresa?Vi använder denna tråd för snick-snack och frågor!
Så här gör du för att hänga med:
Anmälan görs i denna tråd: http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=100297Grillningen på fredag kväll vid 18 tiden:
2 hemmagjorda hamburgare inklusive sallad ca. 70 kr
Middag lördag kväll på Sjöviksgården ca 19:30: Varmrätt och efterrätt kaffe. ca 150 kr
Till alla måltider har du egen dryck. Om du inte äter kött eller är allergisk mot något, skriv det i anmälan.
Bankörning: Betala in på klubben BG 746-0256 eller Swish till 1233223583. Ange namn+Gotland
Medlem: 1150 kr/bil.
Icke medlem: 1500 kr/bilBåtbiljett bokas på Destination Gotland: http://www.destinationgotland.se
Du erhåller rabattkod via PM efter att vi fått in betalningen för träffen på klubbkontot.
Ca 10% rabatt, det beror på vilken avgång man väljer. Av-/ombokning ingår utan extra kostnad.Du bokar själv ditt boende:
Pensionat Lövängen erbjuder fina 4 bädds stugor med kök och badrum mitt i byn nära till allt, självhushåll.
Kika på hemsidan: http://www.pensionatlovängen.se ordinarie pris 1200 kr/natt för en stuga med 4 bäddar. Vi får rabatterat pris 1000 kr/natt. Magiska ordet6 januari, 2020 kl. 18:19 #289216bobbanDeltagareKlockrent om det är möjligt för lite tidigare bokning allt hemresa senare tänkte passa på att hälsa på föräldrarna .
Skickat från min iPhone med Tapatalk
9 januari, 2020 kl. 21:28 #289213roadtip85KeymasterKlockrent om det är möjligt för lite tidigare bokning allt hemresa senare tänkte passa på att hälsa på föräldrarna .
Yes, det är möjligt att boka resan några dagar runt om träffen och ändå få rabatt!
12 februari, 2020 kl. 22:52 #289217bobbanDeltagareLite koll ang båten är det några som redan bokat båten ?
Kan ju va lite kul att åka på samma. Kommer att boka en senare resa hem då jag passar på att hälsa mor och far . Morsan får vara hundvakt den helgen så när vi rullar av båten åker jag och lämnar skithunden ute i Tofta och dyker upp lite senare typ.Skickat från min iPhone med Tapatalk
13 februari, 2020 kl. 08:46 #289223FiddeFulingKeymasterKommer att åka ifrån Oskarshamn torsdag kväll 🙂
16 februari, 2020 kl. 08:09 #289227FredssonDeltagareJohan o Jag åker över på fredag morgon 8.00
17 februari, 2020 kl. 13:24 #289218bobbanDeltagareJohan o Jag åker över på fredag morgon 8.00
Aaa då bokar jag samma båt .
Så ska jag kolla boendet med efter jag betalat i veckan 🙂Skickat från min iPhone med Tapatalk
17 februari, 2020 kl. 22:08 #289225JoakimOhlssonDeltagareKommer åka från Oskarshamn (bor där). Vet dock inte vilken dag eller tid ännu 😀
19 februari, 2020 kl. 15:23 #289215SurbarbroDeltagareArne och jag åker också kl. 8.00. 🙂
19 februari, 2020 kl. 19:28 #289219bobbanDeltagareArne och jag åker också kl. 8.00. 🙂
Gött bokar så snart jag får rabatt koden till båten jag swischa in bet igår eller om de var i förrgår 😉
Skickat från min iPhone med Tapatalk
20 februari, 2020 kl. 11:39 #289220VinceKeymasterKommer att åka ifrån Oskarshamn torsdag kväll 🙂
Har du redan bokat? Vilken båt tar du då? Vart ska du sova tors-fre?
20 februari, 2020 kl. 11:53 #289224FiddeFulingKeymasterHar du redan bokat? Vilken båt tar du då? Vart ska du sova tors-fre?
Åker 21:00 torsdag. Jag & Fredrik S kommer att bo med Renault Tony och Caterham Kristoffer (samma som jag gjorde förra året) Tony har bokat stuga “Häggen” tror jag 🙂
20 februari, 2020 kl. 12:18 #289228SandströmKeymasterÅker 21:00 torsdag. Jag & Sandström kommer att bo med Renault Tony och Caterham Kristoffer (samma som jag gjorde förra året) Tony har bokat stuga “Häggen” tror jag 🙂
d—0.o—b
20 februari, 2020 kl. 14:44 #289221VinceKeymasterÅker 21:00 torsdag. Jag & Fredrik S kommer att bo med Renault Tony och Caterham Kristoffer (samma som jag gjorde förra året) Tony har bokat stuga “Häggen” tror jag 🙂
Ok. Jag skall kolla på det för att avgångstider från Oskarshamn suger rejält :confused:.
7 mars, 2020 kl. 12:55 #289226JoakimOhlssonDeltagareOk. Jag skall kolla på det för att avgångstider från Oskarshamn suger rejält :confused:.
Japp avgångstider är katastrof så har inte bestämt hur jag ska göra. Vet inte heller vilket boende jag ska välja 🙁
Instagram: blvck.sti
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.