SSC Allmänt snack Var det du? Gott om GT´s i Sandviken

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Kniven
    Deltagare

Såg tre Gt´s i Sandviken igår (060725).

Vid 13-tiden en röd med svart huv och guldfälgar. Lämnade Sandviken mot Högbo.

Vid 18-tiden mötte jag FeA på Gävlevägen i sin nystripade blå GT. Såg grymt fräsch ut.

Vid 22.30 mötte jag en blå gt med svarta fälgar, vita stänkisar och lexusbaklysen vid Jernvallen.

Självklart hejade jag glatt på alla. Börjar bli en hel del bilar i Sandviken-Gävle området nu. Vi borde dra ihop nån enkel träff som man får säga hej till varandra!

//Jocke – http://www.garaget.org/?car=18420

FeA
      Deltagare

Såg tre Gt´s i Sandviken igår (060725).Vid 13-tiden en röd med svart huv och guldfälgar. Lämnade Sandviken mot Högbo.Vid 18-tiden mötte jag FeA på Gävlevägen i sin nystripade blå GT. Såg grymt fräsch ut.Vid 22.30 mötte jag en blå gt med svarta fälgar, vita stänkisar och lexusbaklysen vid Jernvallen.Självklart hejade jag glatt på alla. Börjar bli en hel del bilar i Sandviken-Gävle området nu. Vi borde dra ihop nån enkel träff som man får säga hej till varandra!//Jocke – http://www.garaget.org/?car=18420

Ahaa, tjena! Så det var du det.
        Den röda har jag inte en aning om vem det var, har aldrig sett den.
        Den sista du mötte var Johan. Min polare och även granne 🙂
        Han har haft sin bil i två år. Brukar inte vara här så mkt, men hakar på mej på några träffar ibland.

Japp, vi kan ta och styra upp nån enklare träff här framöver, typ gocart eller nåt 🙂

Kniven
        Deltagare

Tja FeA!

Såg att ni skulle åka på Tour Dalarna. Jag jobbar oturligt nog den helgen. Vi får stanna och snacka lite nån dag om vi stöter på varandra.

//Jocke.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.