SSC Allmänt snack Allmänt småprat Grattis MrClean !!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Det sägs att du fyllde år i går…samt att du också håller på och renoverar ett kök i Åkersberga hos en häftig kille (läs gubbe). Stort grattis för bägge dessa saker ;).

Niklas
      Deltagare

Fixar han badrum / lägger klinkers också? Vi skulle vilja göra om lite hemma… 🙂

Manor
        Deltagare

Fixar han badrum / lägger klinkers också? Vi skulle vilja göra om lite hemma… 🙂

Ge FAN i Adde din Äljpajsare…du får leta efter egna kompisar, han har en hel del kvar att göra hos mig innan du får snika tid av honom :* 😛 :D.

För att svara på frågan så är svaret…jajamensan, Adde kan ALLT (utom el).

Niklas
          Deltagare

Intressant, skall se om jag kan lura honom till Vallentuna istället för Fjärtusberga.

modulated
            Deltagare

Grattis Addemannen.

Å Manor : Vad blir det för färg? Kölsvart? 😉 :+

// Patrick P – flyttar enbart hyllor i hemmet…

Manor
              Deltagare

Intressant, skall se om jag kan lura honom till Vallentuna istället för Fjärtusberga.

Jag ska varna honom för ”ta-dig-i-dalentuna”…det är ett giftigt inavelsställe. Nä, fram med banjon igen Äljen ;-).

Edit: Korrigerade det felstavade ordet BANJO, tack för det musikant-ÄLJ :-).

Manor
                Deltagare

Å Manor : Vad blir det för färg? Kölsvart? 😉 :+/

Nix, vi kör vitaste vitt…typ :).

Niklas
                  Deltagare

Manor: Bajon? Banjon menar du väl, din gamle felstavare? Visst kan jag det, om du är grisen…

Manor
                    Deltagare

Manor: Bajon? Banjon menar du väl, din gamle felstavare? Visst kan jag det, om du är grisen…

…sooooiiiiiii…grymt…grymt….nöff….nöff….sooooooiiiiiii :D.

daniel83
                      Deltagare

Grattis i efterhand!

//Daniel

Desen
                        Deltagare

Är det inte snart dags att ni två skaffar en äljenochmanorretasmedvarandra tråd så slipper fler trådar bli OT pga det. 😀 😉 😉 😀

/Andreas, Skåne, Kristianstad
                          Blå GT -99

Addson
                          Deltagare

Tack så mycket allesammans! O till Mats o Äljen vi får helt enkelt ha en bud givning!

Budet startar på 250 kr timmen
                            HÖR JAG 270???

Manor
                            Deltagare

270km/h ?

Niklas
                              Deltagare

Är det inte snart dags att ni två skaffar en äljenochmanorretasmedvarandra tråd så slipper fler trådar bli OT pga det. 😀 😉 😉 😀 /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99

Denna tråden var väl OT redan efter ett inlägg? 😀

Manor
                                Deltagare

Är det inte snart dags att ni två skaffar en äljenochmanorretasmedvarandra tråd så slipper fler trådar bli OT pga det. 😀 😉 😉 😀 /Andreas, Skåne, Kristianstad Blå GT -99

Denna tråden var väl OT redan efter ett inlägg? 😀

Japp, och absolut stenhårt OT efter första ”svaret” :D.

Seriöst Äljen så kan säkert Adde ställa upp när han är klar hos mig…men det får du ta med honom direkt.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.