SSC Allmänt snack Allmänt småprat Grattis Södra Sverige

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Dressman röst på/
      Grattis södra Sverige, nu kommer snön även till er.
      /Dressmann röst av.

Se nu till o ta vara på det vita guldet när det ska komma lite snö även till de södra delarna av landet.

Jag väntar inte alls på att klockan ska bli 4 så man kan åka hem o rulla ut R:en ur garaget.

Mats GBG
      Regionsansvarig Göteborg

simo
      Deltagare

De gick inte fort till jobbet idag…j_vla göteborgare, jordens sämsta på att köra bil 😉 😀
        Skönt att man tog diselknackaren när det ändå bara var en enda lång kö

/U – tur man flytta därifrån 🙂

Pasi_k
        Deltagare

Dressman röst på/Grattis södra Sverige, nu kommer snön även till er./Dressmann röst av.Se nu till o ta vara på det vita guldet när det ska komma lite snö även till de södra delarna av landet.Jag väntar inte alls på att klockan ska bli 4 så man kan åka hem o rulla ut R:en ur garaget.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

Tackar.. Bjöd samåkarna på en sväng om på Parkeringen på jobbet vid framkomst.. 😛

Nästan såå man saknat Lappmöglet nu.. 😛

Tessan
          Deltagare

Ja,äntligen kom snön igen…:7 Har aldrig längtat så efter snön som nu när jag har Imprezan..:-) Alla halkar rundor i korsningarna här i Kristianstad och Åhus,jag bara kör lugnt och fint förbi…:D

AK_Impreza
            Deltagare

stockholmare är sämst på att köra på, inga ord about it 😉
              bara för att det råkar regna lite så kör dom 60 på motorvägen i vänsterfilen!?=!=!!=! när ska folk lära sig att vänsterfilen är en omkörningsfil o inte en snigel fil?

Mats
              Deltagare

Du e välkommen ner till GBG när det snöar lite nästa gång så ska du få se att det är minst lika dåligt här nere… x(

Mats GBG
                Regionsansvarig Göteborg

LegacyLarsa
                Keymaster

Det är storstadsbor i ett nötskal.. 😉

/Lars

MittX
                  Deltagare

Det är la skott pengar på att hata snön på detta forum va? 😉
                    men så är fallet lr typ iaf… när ja inte jobbar älskar ja det där vita guldet, men som sagt när ja sitter och rattar 62ton så är det inte så kul att det spinner och kanar i tamefan varje backe! men allt har sina fördelar så när man åker hem från jobbet får BMW’n gå brett! (ja imprezan står inne på lite Makeover)

så snart ska man ut 12 timmar igen 03:30 ringer klockan imöre Torsdag sen är det bara be te d högre makterna :9 🙁

/Johan ”Kinna” men dom överdriver allt det där me SNÖKAOS!!!! 😀 😀

Pasi_k
                    Deltagare

Jaaa jävlar vad det hade kommmit snö…
                      Plumsade i en meter på väg till bilen imorse..
                      Fick forsera snödrivor som var 10 meter långa och säkert en halvmeter höga..
                      Tur man har 4×4..
                      Vissa såg man hade inte kommmit lika långt..

Hade jag kört 2wd hade jag dratt täcket över mig idag istället.

Mvh Pasi.

Blocken
                      Deltagare

Jaaa jävlar vad det hade kommmit snö…Plumsade i en meter på väg till bilen imorse.. Fick forsera snödrivor som var 10 meter långa och säkert en halvmeter höga..Tur man har 4×4.. Vissa såg man hade inte kommmit lika långt..Hade jag kört 2wd hade jag dratt täcket över mig idag istället.Mvh Pasi.

Bilder, bilder! 🙂

/AB

…………………..
                        ThaiPerr!

Blocken
                        Deltagare

Bilder, bilder! :)/AB…………………..ThaiPerr!

Åååh herre j-lar!!

http://img.aftonbladet.se/nyheter/0702/22/kombokaos440.jpg

Ta’t lugnt…

/AB

…………………..
                          ThaiPerr!

Pasi_k
                          Deltagare

Bilder, bilder! :)/AB…………………..ThaiPerr!

Åååh herre j-lar!!http://img.aftonbladet.se/nyheter/0702/22/kombokaos440.jpgTa’t lugnt…/AB…………………..ThaiPerr!

Är det i Skåne eller Längre upp? 😛

Får väl ut och sladda med subban i Helgen..:7 :7 :7 :7

down_the_drain
                            Deltagare

Många av bilderna kan säker vara här nerefrån österlen.. mycket snö häromkring. Var ute o glattade en runda med 4kraffsaren igårkväll o räknade till 5 bilar som stod i dikena precis utanför stan.Fortfarande jättreproblem enligt radion, inga tåg går osv…
                              Men jag klagar inte:) nu får man va ute o glatta omkring med bilen;)

/P

Niklas
                              Deltagare

Självklart passar man på att åka ner till Skåne lagom till värsta snöstormen! Jippi! Not! 🙂

down_the_drain
                                Deltagare

Självklart passar man på att åka ner till Skåne lagom till värsta snöstormen! Jippi! Not! 🙂

Har du valt rätt bil nu när du skall köra ner så skall det väl inte va några problem 😉

/P”antagligen rent dött på jobbet idag”

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.