Någon som vet hur kvaliten och hållbarheten är på grenrör från ebay?
Dom är snorbilliga men det vette tusan om det är värt pengarna om dom spricker direkt.
Och hur är det om man vill ha equal length? Måste man byta oljetråget då?
Downpipe, Uppipe och en walbro 255l/h pump! så ja klagar faktiskt inte på priset. skulle de spricka så är de inte hela världen igentligen då likadan soppapump på jrm tex kostar 1800,-
tror inte du behöver vara så orolig då alla priser där borta ligger så mycket lägre en här i sverige.
jag håller med!
Beställ o testa, spricker det går det ju att svetsa!
Jag har själv beställd walbropump, fmic-kit, hjulmuttrar och STi-baklyktor till rena vrakpriserna.
(väntar fortfarande på allting iofs, så ska väll inte ropa hej ännu!)
Dvs, pa hans bil sprack bada ebay-headersen ratt omgaende.
Jag kor med GT-spec2 sjalv och har inte haft nagra problem hittills, men a andra sidan kostar de ju lite mer, tyvarr 🙁
De problem jag last om pa scoobynet och 22b.com verkar ha att gora med att godset ar sa tunnt att det branns hal pa latt, samt att det spricker i svetsfogarna.
Det låter inte riktigt bra. Det sista man vill ha är ett hål i sitt nya grenrör 🙂 Ska ta en funderare.Ingen som har svar på ang. equal length?//.zip
Hur mycket effekt vill du komma upp i? IMO sa verkar det vara mycket billigare att kora orginal-grenror och eventuellt porta det lite, an att kopa nytt grenror. Jag har aldrig kort modifierat med vanligt grenror iofs, sa jag vet inte hur stor skillnad mitt grenror gor, men om jag skulle gora det hela igen skulle jag nog satsa pengarna nagon annanstans.
Vad jag forsoker saga ar att jag inte ar saker pa om det ar kostnadseffektivt, aven om det sakert okar effekten om man mappar for det.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.