SSC Annonser Säljes – Delar Grill till -05 STI med splinkans nytt emblem

• Detta ämne har 6 svar, 939 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år sedan av bogserlinan.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    bogserlinan
    Deltagare

Någon som behöver en fin grill eller ett splinkans nytt emblem eller båda delarna? Har en uppe på hyllan isåfall. Pris=bud.

tendency
      Deltagare

Grillen, är den original med svart Subaruemblem och rosa STi-emblem? Det nya emblemet du har, är det till grillen eller något annat?

bogserlinan
        Deltagare

Originalgrillen är det ja. Eblemet är med original från Subaru. Mörk mörk blå skiftar den i på nära håll iallafall:)

tendency
          Deltagare

Alright! STi-emblemet sitter inte på? 🙂

bogserlinan
            Deltagare

Jag köpte ny grill med Emblem på. Plockade bort det då jag ville ha ett rosa. Så det är en begagnad grill. Men märket är inte monterat än utan ligger löst.

tendency
              Deltagare

Okej. Men har inte fått klart för mig vilka emblem som finns. En komplett grill har ju ett svart, ovalt Subaruemblem i mitten och ett rosa STi-emblem som sitter monterad i nätet.

Din grill är alltså emblemlös, och emblemet som medföljer är det svarta Subaruemblemet. Men det rosa STi-emblemet, det medföljer ej?

bogserlinan
                Deltagare

Det är som på bilden men utan det rosa märket. Fast själva emblemet är inte monterat.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.