• Detta ämne har 4 svar, 1,400 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av Norbius.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Emil O
    Deltagare

har sett att de finns två olika nät på original grillarna.
      ett som är större i mönstret och ett som är tätare?
      vilket hör hemma vart?

den “täta” som sitter på min bil.

och den som är lite “öppnare”.

va är det som avgör va som sitter på vilken bil? är det ena STI grill? eller 06 och 07 grill? berätta gärna för en nybörjare som mig.

kan även passa på och fråga, jag har den “täta” som är på bild 1. finns det någon som har grillen på bild 2 och skulle vilja byta? såfall skicka ett PM så kommer vi överens.d—0.o—b

vet inte om tråden hamna rätt, men om den är i fel kategori får gärna någon flytta dit den hör hemma.

Emil O
      Deltagare

ingen?

Fricke.w
        Deltagare

Vet att de skiljer i grillen, mellan just 06-07, men exakt vad har jag glömt bort, men du borde vell kunna titta lite på folks 06 och 07 på garaget, så får du nog en upptagning om vad som skiljer dom åt.

Mvh

STiAndre
          Deltagare

USA modeller av STi och icke turbo modeller av Impreza hawkeye 06/07 har det “tjockare” nätet i grillen. Och alla europa STi:er har det tunnare ( och snyggare ) nätet i grillen. Även wrx 06/07 har det tunnare nätet i grillen 🙂

/// STiAndré

Norbius
            Deltagare

Har det grova nätet i min 07a, importwrx iaf. Hade gärna haft det finmaskiga :p

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.