SSC Allmänt snack Var det du? Grön GT

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

…mellan Malmköping och Strängnäs…du tutade till när du körde om mitt ”hus på hjul”.

mvh Mats N

Rolgar
      Deltagare

Det var jag, hur går det att dra en så stor husvagn med imprezan eg?

MVH Alex

Manor
        Deltagare

…så värst stor är egentligen inte husvagnen. Totalvikten ligger på 1150 kg, då Imprezan bara får dra 1200 kg.

Det fungerar faktiskt riktigt bra, men trots att man kör runt 80-90 km/h så drar den en hel del soppa. Visst skulle man ibland önska sig en diesel med brontovrid, men jag drar bara husvagnen 120-200 mil per år…så det får fungera med Imprezan…

Ledsen att jag inte kunde släppa förbi dig, men det var både en smal och skitdålig vägsträcka där de håller på och meckar med 55:an. Du susade dock om ganska fort (bågen efter hängde du av), så du körde väl ikapp tiden som du förlorade bakom mig ;).

Kul att ses trots att det bara var för bråkdelen av en sekund :).

mvh Mats N

Rolgar
          Deltagare

Ja, det är klart den ser väl tungre ut än va den är. Jag vill inte köra så fort på den vägen ändå, har inga stänklappar.. Kul att se nån från forumet, jag såg att det var du tack vare läppen. 😉 hade gott!

Manor
            Deltagare

Ja, det är klart den ser väl tungre ut än va den är. Jag vill inte köra så fort på den vägen ändå, har inga stänklappar.. Kul att se nån från forumet, jag såg att det var du tack vare läppen. 😉 hade gott!

Läpp och husvagn…det är HouseWagon Mätz det :D.

mvh Mats N

AK_Impreza
              Deltagare

akta dej för mats rolgar 😀 han kan hitta på lömska saker ! }( 😀

Manor
                Deltagare

akta dej för mats rolgar 😀 han kan hitta på lömska saker ! }( 😀

…spruta spruta A-K :P.

mvh Mats N

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.