Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    tIIMMY
    Deltagare

Hej!

Igår runt 20-21:00 mötte jag en grön GT kombi när jag var på väg ut mot tjejen i vaxholm. Hade 3 extra ljus i fronten om jag inte minns fel! finns du här? jag körde en silverig gt med svart vinge samt scoop…

Mvh
      Tommie

busis
      Deltagare

Det var nog jag fast det är 4 xljus… På väg till jobbet från Svinninge där jag bor. Var det du som väckte hela parkeringshuset vid Willys i Arninge för någon vecka sen? Skönt sound i den 😀

tIIMMY
        Deltagare

Hehe jasså.. verkar vara i fint skick kombin 🙂

Jo det är mycket möjligt att det var jag som väckte parkeringshuset. 3″ från turbon med 4,5″ utblås ger ifrån sig ett gott muller! 🙂

busis
          Deltagare

Jo, den mullrade fint, gubben som lastade bilen bredvid mig hoppade högt }(
            Han är ok min lilla busbil, Italienimport så ingen rost synlig än iaf. Tyvärr hade de en hagelstorm där nere så taket är fullt av små bulor… Men han funkar bra som arbetshäst, får släpa hem ved och så…

Mumin
            Deltagare

jag brukar terorisera willys garaget med 😛 gör en silver GT kombi:P

måste ta och ses någon dag.

tIIMMY
              Deltagare

Självklart ska vi göra det! 3 st i willy’s garaget är bättre än 1 😉

Hör av er 🙂 jag har tid hela helgen 😀

0736178106

Mumin
                Deltagare

jag är på men min GT är på lack 🙁 saknar den så.. men ska åka med kallemannen ikväll så vi kanske kan ses då.

busis
                  Deltagare

Jobbar tyvärr nätter så jag är inte helt kompatibel med normala människors dygnsrytm 🙁 Kör hela helgen tyvärr…

Mumin
                    Deltagare

synd busis.. aja kanske ringer timmy ikväll om jag är ute med kalle i hans sti.

tIIMMY
                      Deltagare

Inte ett samtal! Jag som satt och hoppades på att få träffa några från klubben.. tji fick jag!

Mumin
                        Deltagare

men kallamannen skulle upp tidigt på lördagen och dra till mantorp.
                          och jag gled runt i en hyundai i30 kombi. inte helt taggad att åka runt med en sån..

fick min bil idag :D:D nylackad huv, v flygel, och kjolen v fram + stötfångaren 😛

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.