SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Gruppbeställning ”vita blinkers”

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 150 totalt)
  • Författare
    X3000
    Deltagare

Oj va kul att ”the stuff” har kommit.. Synd att jag inte har beställt nåt eftersom jag köpte Subban efter beställningen va gjord.. 😉

När blir nästa beställning Pontus??? 😀

jraberg
      Deltagare

WOW! äntligen 😀
        sry. alldeles för mkt att göra har det varit. Men nu e jag snart ledig *woopie*
        Pontus.. jag bor i sthlm. gör du det åxå? isåfall kan jag tänka mig att mötas ngnstans med mkt folk(läs lite folk) jag skickar ett pm med adress så får du bestämma hur du vill göra. Jag har väl betalt för frakt så
        😉

-JR

Pontus_GT
        Deltagare

Bor i gbg (läs Orust) så det kan bli lurigt att träffas så. Skickar upp grejerna med posten.

Trevlig helg // Pontus

estic
          Deltagare

pontus:jag orkar nog inte vänta till den 15/5:-)

/D

Jonas
            Deltagare

Dåså har man då fått och monterat dit grejerna, blev jättebra. Tack för att du ordnat med detta Pontus. Räckte pengarna till?:)

syke
              Blockerad

Whee! Jag har fått prylarna men inte monterat än .. nån som vet vart man köper finare icke-gula lampor? :+

christopher
                Deltagare

Japp, jag fiskade upp grejorna hos ”Kocken”. Blir nog bra Stefan, realcar har silver lampor lite dyra dock.
                  mina dim kåpor var transparanta! Men va faan gör det dom kostade nästan inget och passformen var kanon så det är bara bestämma sig lacka eller inte…..

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi450?page=6
                  Tack Pontus för att man fick vara med på beställningen, kan du PM;a mig vad det kostade så jag vet om du ska ha mer deg.
                  /
                  fraSSe

syke
                  Blockerad

Man kanske ska besöka speedworks (http://www.speedworks.se) och se ifall de har lampor?

christopher
                    Deltagare

Do ligger ju 500m från mig!! Har missat det helt eller så har dom inte nått ut med reklamen.
                      Ring mig så hänger jag med, jag kan gå…;-)
                      /
                      fraSSe

syke
                      Blockerad

>Do ligger ju 500m från mig!! Har missat det helt eller så har
                        >dom inte nått ut med reklamen.
                        >Ring mig så hänger jag med, jag kan gå…;-)
                        >/
                        >fraSSe

Då ringer jag dig ikväll!

christopher
                        Deltagare

Ring du, men jag kommer stå på Söderstadion och heja på Bajen.:D :7 😀 :7 😀 :7 😀 :7 😀
                          /
                          fraSSe

syke
                          Blockerad

Å fyfan, det trodde jag inte om dig! 😉

Då får vi ta det nån annan dag!

jraberg
                            Deltagare

;( jag har inte fått ngt ;(
                              men så är de lite långsamma av sig här i tokholm åxå (posten asså)

-JR

syke
                              Blockerad

Speedworks hade inga lampor, de rekommenderade mig att åka till realcar. Det verkar ruskans dyrt där. Dags för en till gruppbeställning? 😉

jraberg
                                Deltagare

men men.. 🙁 har inte typ Volvosar mä bisniss paket å andra bilar såna lampor ? borde väl gå att hitta på mekon. eller biltema eller bilia ?
                                  *orolig snart ägare till blinkers som bara kommer ligga på hyllan ;(*

-JR

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 150 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.