SSC Annonser Säljes – Delar Gruppköp dimljuskåpor GT 99-00

Visar 14 inlägg - 31 till 44 (av 44 totalt)
  • Författare
    Palm
    Deltagare

Det verkar skita sig, ska ja betala tillbaks pengarna eller hur vill ni göra? ska vi ta de genom streetpower? För min del har jag nästan tappat intresset då jag faktiskt funderat på att leta upp extra ljus och montera istället för dimljusen. Iofs inte dumt att ha skyddskåpor till emmaboda nästa år 😀

rickey
      Deltagare

Om det nu inte går så är det nog lättast att ta det genom streetpower, de hade ju samma där!

Vad säger ni andra?

Pirre
        Deltagare

Ta från streetpower OM det e sådana man skruvar fast.Vill inte ha sådana man bara ”trycker” dit.

/ Henrik

thorlake
          Deltagare

Håller med föregående talare.
            skruva inte trycka å ramla av tack så mycket!

Förhandla HÅRT nu. Men de är nog schyssta att ha å göra med skall du se om du berättar läget.

/JT

Palm
            Deltagare

Fast de blir ju lite onödigt arbete samt extra frakter osv, om alla som vill ha beställer själva så skickar dom direkt till er tänkte jag. Tror faktiskt jag själv hoppar av därför är det kanske bästa om jag får alla eras kontonr via PM så skickar jag tillbaks pengarna.

Ledsen att de sket sig ;(

/Andreas

Niklas
              Deltagare

Hmmm, den där visan känner jag igen. 🙁

Inte att du gjort något fel Palm utan att det kommer ett erbjudnande mitt i ett gruppköp.

specialized
                Deltagare

Kan bekräfta att Streetpowers modell är sådan man bara trycker fast.

Ska göra egna modifikationer (Med skruv) på mina som jag fick från dem för några veckor sen 🙂

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                  ———————————-
                  SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Mortimer
                  Deltagare

Palm: Er der stadig ingen reaktion fra ham i england ?

Ville ikke undre mig han bare er smuttet på efterårs ferie 🙁

Pirre
                    Deltagare

Fast de blir ju lite onödigt arbete samt extra frakter osv, om alla som vill ha beställer själva så skickar dom direkt till er tänkte jag. Tror faktiskt jag själv hoppar av därför är det kanske bästa om jag får alla eras kontonr via PM så skickar jag tillbaks pengarna.Ledsen att de sket sig ;( /Andreas

Synd att det inte blev av =(.

Pm skickat.

/ Henrik

Palm
                      Deltagare

Han den förse har jag inte fört av sedan emmaboda helgen, fick kontakte med en annan säljare men han verkade inte heller så pigg på göra affärer när jag undre om pris på 9 st set, dom kanske tror man ska blås dom eller så 🙁

Har fått PM från tre av er, ska börja skicka pengar ikväll till er!

lunkan
                        Deltagare

Pm skickat. Får man ränta på pengarna 😉 😀

Palm
                          Deltagare

Pm skickat. Får man ränta på pengarna 😉 😀

Jag glömde säga att jag hade köpt ericsson aktier för era pengar så ni får ca 25% mindre tillbaks nu 😀

Palm
                            Deltagare

Har fått kontonr från fem av er men det är fortfarande några kvar att betala tillbaks till, PM:a mig era uppgifter så ska ni få era pengar!

Palm
                              Deltagare

Nu ska snart alla ha fått tillbaks sina slantar.

Visar 14 inlägg - 31 till 44 (av 44 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.