SSC Allmänt snack Allmänt småprat Gruppköp på P1 splitter hos HT Autos

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 286 totalt)
  • Författare
    Lirkus
    Deltagare

Men om de står ”If you get enough orders” är då våra 21-22 saker tillräckligt stort antal för att skicka på pall menar de eller ? eftersom du skrev att vi hade 21-22.

goffemannen
      Deltagare

Men om de står ”If you get enough orders” är då våra 21-22 saker tillräckligt stort antal för att skicka på pall menar de eller ? eftersom du skrev att vi hade 21-22.

har frågat det..väntar på svar

goffemannen
        Deltagare

de mesta finns på lager. de andra tar några dagar att få hem fick ja till svar.

Ångan
          Deltagare

Kanon, då bör vi alla fått sina saker inom ca 3v oavsett vart i landet vi bor.
            Ser fram emot att få vara med och hämta ett stort lass med leksaker 🙂
            Börjar dock tvivla på om det räcker med bara min toyota buss hehe.
            I värsta fall får jag panikringa kollegan som har en likadan bil.

Ett tips kan vara att pm bomba Syke med era adresser och exakt vad ni beställt, så att han och jag kan skicka iväg sakerna så fort som möjligt.

goffemannen
            Deltagare

ja det borde vi ju ha tycker man. Kan behövas mer än en bil =). själv har jag en kompis som bor i södertälje. Så att få min P1 läpp levererad dit hade varit kanon.

Lirkus
              Deltagare

Vi pratar ihop oss i Sandviken så det bara blir ett paket hit, Eller om nån vill hämta eller ska norröver 🙂

Ångan
                Deltagare

Allt som underlättar är bra 🙂
                  S-tälje ska vi nog kunna puttra ut till eller om man möts halvvägs, men det ordnar sig.

Sternborn
                  Deltagare

Vi pratar ihop oss i Sandviken så det bara blir ett paket hit, Eller om nån vill hämta eller ska norröver 🙂

Vi har landställe i ockelbo som jag kanske ska till v.32 så om grejerna har kommit tills dess så kan jag ta med era grejer från stockholm och svänga förbi sandviken på vägen dit 🙂
                    Mina egna grejer hämtar jag gärna samma dag som vi får leveransen så blir ni av med lite saker iaf 🙂

Snofi
                    Deltagare

Ville ni låna min plats för att ha sakerna som förvaring för några dagar eller vecka? Ångan kan få nycklarna dit.

Ångan
                      Deltagare

Vi har landställe i ockelbo som jag kanske ska till v.32 så om grejerna har kommit tills dess så kan jag ta med era grejer från stockholm och svänga förbi sandviken på vägen dit 🙂
                        Mina egna grejer hämtar jag gärna samma dag som vi får leveransen så blir ni av med lite saker iaf 🙂

Ja, alla bäckar små som man brukar säga 🙂
                        Vi löser detta på nå smidigt sätt.

Ångan
                        Deltagare

Ville ni låna min plats för att ha sakerna som förvaring för några dagar eller vecka? Ångan kan få nycklarna dit.

Kan ev bli aktuellt nån eller ett par få dagar kan jag tänka mig.
                          De i sthlmstrakten kommer få sina väldans snabbt kan jag tänka mig.
                          Sen lär det väl bli lite tid medans pengar ska in för ev frakt osv. Är väl den tiden som kan vara aktuellt att fylla upp båset 🙂

goffemannen
                          Deltagare

Hej,

Finns det nån möjlighet att få med en beställning på en ”vlip99” för 79 pund?!

/Oscar

har du gjort nån överföring än? Inga pengar har kommit in än iaf.

Gystompa
                            Deltagare

Har det inte trillat in nå cash än till dig så lär det inte göra det heller under dagen. Beroende om Oskar har Swedbank lr inte.

Mäki
                              Deltagare

Det lät ju helt underbart snällt!!

goffemannen
                                Deltagare

inga pengar än. Va tycker ni andra. Beställa nu idag eller vänta till imorn?

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 286 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.