SSC Allmänt snack Allmänt småprat Gruppköp på P1 splitter hos HT Autos

Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 286 totalt)
  • Författare
    Jocke.T
    Deltagare

ja kan be min kompis att ta din läpp också. Men då får du inte den tidigast förens om några veckor då ja ska får min läpp i samband med att ja hämtar min bil.

Okey, det är lugnt. Men du kanske kan skicka mig ett PM när du har fått hem den? 🙂

Mäki
      Deltagare

Syke! Skicka ett mess till mig med adressen, är sugen att åka ner idag och hämta sakerna om grejerna får plats i en WRX 05.
        070 28 10 222. 😀

Mvh Marcus

goffemannen
        Deltagare

Okey, det är lugnt. Men du kanske kan skicka mig ett PM när du har fått hem den? 🙂

YES..det kan jag göra. ja hoppas det inte ska dröja mer än 2-3 veckor….

FeA
          Deltagare

Syke! Skicka ett mess till mig med adressen, är sugen att åka ner idag och hämta sakerna om grejerna får plats i en WRX 05.
            070 28 10 222. 😀

Mvh Marcus

Så ska de låta, glöm inte oss andra bara! 😉

Ps. Du såg rätt nervös ut för typ 15min sedan när jag låt bakom dej i WRC 740’n 😉

Mäki
            Deltagare

Näfan!, klart allt ska med! 🙂 men tror du allt får plats i bak i min? Sätet var ju lite klurigt att fälla menar jag, så är lite nervös över läpparna.

Ja, inte varje dag man har en sån WRC bil bakom sig!!

Ångan
              Deltagare

Luckas du fälla baksätet så är det inga problem.

FeA
                Deltagare

Näfan!, klart allt ska med! 🙂 men tror du allt får plats i bak i min? Sätet var ju lite klurigt att fälla menar jag, så är lite nervös över läpparna.

Ja, inte varje dag man har en sån WRC bil bakom sig!!

Kan du fälla sätena på WRX’en? På STi’n går det inte vet jag.
                  Men annars så kan man ju skruva ur baksätet, bara 5 bultar.

Har kört 6 petad vxl-låda, bakaxel med drivaxlar, kompletta hubar med bromsar, startmotor, spakställ mm i en gammel-sti. Då kan jag säga att vi lära skruva ur baksätet… 😀

Mäki
                  Deltagare

Tror fan inte de går, men blir väl att åka lättat neråt om han nu hör av sig 😉

Edit: Han har hört av sig hehe 😉 Ska ut å titta om sätet nu iaf!

Gystompa
                    Deltagare

Om du åker ner så gör en liten lista över vad vi beställt för stuffs, att vissa har beställt fler saker osv

Vore ju förargligt om t.ex nå 22b ventiler vart glömda i rena hastigheten 🙂

Lycka te!

Mäki
                      Deltagare

Han har ju dator där nere misstänker jag, så vi stämmer väl bara av med listan där! Nu blir det snart att åka och skifta bil till en stor passat som kan svälja silja line där bak 😉

Gystompa
                        Deltagare

Pärfäkt 🙂

syke
                          Blockerad

Nu har jag noterat att det är lirkus, feas, gystompas och mäkis prylar som ska åka med mäki, det stämmer bra va?

Ångan
                            Deltagare

Skulle vilja tacka Syke och Goffemannen samt även alla er andra som gjort detta gruppköp
                              genomförbart.

Mäki
                              Deltagare

Ja, alla prylar till Sandviken, å det var väl vad du räknade upp 🙂

goffemannen
                                Deltagare

Skulle vilja tacka Syke och Goffemannen samt även alla er andra som gjort detta gruppköp
                                  genomförbart.

de är inge å tacka för..ni som ska ha tack för ni ville va med i gruppköpet så ja fick hem min P1 läpp lite billigare =).

Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 286 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.