SSC Annonser Säljes – Delar Gruppköp Seibon kolfiberhuvar

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 149 totalt)
  • Författare
    Dennis87
    Deltagare

hej.. jag är intresserad, men skulle vilja veta på ett ungefär vad jag behöver pynta ut.

Mvh/Dennis

Oblivion
      Deltagare

Gruppköpet är redan fullt. Finns det intresse så kanske jag styr upp ett till dock. Om det var många som inte kom med denna gången =)

– Stefan

Pontus
        Deltagare

jag antar att huven inte kommer komma förrän efter 6e januari, jag åker ner till öland då, men jag får låta en kompis som bor i närheten åka o hämta den. vad behöver man för o frakta den här går den in i en vanlig kombi-baklucka eller är det släp som gäller?

SecretAgentMan
          Deltagare

Jag antar att du menar juni. 😀 …och det kan gå, allt fanns i lager – just nu väntar vi bara på en korrekt fraktkostnad.

Huven lär komma i en kartong lite större än huven själv – det är bara att mäta på din egen bil.. 😉 Lite lurigt format är det allt.

/J

Mr Smith
            Deltagare

Jævla skit!

Hur fan kunde jag missa dæ hær! 🙁

555_STI
              Deltagare

Jag kan tänka mig att de kommer innan 6:e Januari :D.. om de inte fraktas via Kina på en båt 😀

Men jag tänkte om nån behöver deras till närheten av Linköping så kan vi samordnar. Nån som behöver det?

Wehlin
                Deltagare

Gott att vi blev 8 nu då.

Pm:a info så fort som möjligt.

//Wehlin

SecretAgentMan
                  Deltagare

Frakten blir lite dyrare än beräknat – runt 1200 USD rör det sig om när Mark på ravspec kollar närmare på det, och för att hålla nere frakten så det inte skenar ytterligare så kommer jag att få hämta på Arlanda, jag lägger på lite för hyra av skåpbil (det är billigare än att få våra fraktproffs att fumla bort pallen i 3-4 dagar…), och tar liiite höjd för varierande dollarkurs.

För CW-huvarna får man ge 6500:- och en OE 5500:-, detta är ink. ”allt” och jag har fräckt nog tagit lite höjd för eventuellt svajande dollarkurs.

Men ni har alla PM inom kort med kontonummer och summa.

JAG KAN INTE VARA NOG ÖVERTYDLIG – MÄRK INBETALNING MED FORUMNAMNET, ANNARS VET JAG INTE VEM SOM PYNTAT, OBS, OBS, OBS!

Utöver det så står huvarna på en pall och väntar på att jag ger grönt ljus, det sker så fort slantarna sitter på mitt bankkonto.

/J

SecretAgentMan
                    Deltagare

Kolla att ni fått kontonummer, och rätt belopp via PM här – har jag missat någon, eller fipplat i fel siffra (6500 för too-fast-huvarna, 5500 för standardstuket) så hör av er.

/J – det är mycket nu…

Pontus
                      Deltagare

betalat.. ta o betala nu allihop så jag får min huv i tid 😉 nice om ajg kan få ha på den innan jag åker till mitt sommarjobb på öland så alla tycker jag är lite coolare än vad jag egentligen är 😉

555_STI
                        Deltagare

hehe du skall var coolare än du var innan du hade coolfäjberhuv!

nu har jag betalat också. go go go 🙂

anden__z
                          Deltagare

Har betalat !
                            Skynda er på nu grabbar=)

SecretAgentMan
                            Deltagare

Gött grabbar, jag håller regelbunden koll på kontot, så fort alla slantar sitter där så går det ett mail till leverantören. 🙂

Jag kommer lista vilka jag fått slantar av – så ni vet att pengarna kommit fram. 🙂

/J

Wehlin
                              Deltagare

Så, då har jag också pyntat.

Nyman
                                Deltagare

hej jerry.
                                  om de e ok till sti -02 och de priset e de samma som priset till gt så vill jag ha följande: HD0203SBIMP-CW Från åvan nämnda hemsida. den som heter CW-style carbon fiber hood.
                                  Mvh Antonio Lindbäck via Simon Nyman

-= enough is enough =-

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 149 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.