› SSC › Annonser › Säljes – Delar › Gruppköp Seibon kolfiberhuvar
- Detta ämne har 148 svar, 8,974 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 9 månader sedan av
syke.
-
FörfattareInlägg
-
17 maj, 2007 kl. 18:42 #180937
SecretAgentMan
DeltagareSorry Anton, det finns ingen plats på pallen för en till – men det verkar vara sug efter fler, så jag kan säkert ordna ett till köp senare. 🙂
/J
17 maj, 2007 kl. 19:42 #181034Nyman
Deltagaresäg till mig om du drar ihop ett till gruppköp…
//Anton
-= enough is enough =-18 maj, 2007 kl. 06:21 #181040555_STI
DeltagareDet var imponerande hur många ställde upp 🙂 Jag var sugen efter kolfiber speglar också men de får vänta lite.
Gruppköp är perfekt, tack att du fixade Jerry!
18 maj, 2007 kl. 07:03 #180993gotte51
DeltagareFan också nu nu blev jag också rejäääält sugen!!!!!!! Fan fan fan!! Någon som hoppar av så säg till!!!
\Johan!
18 maj, 2007 kl. 15:02 #180938SecretAgentMan
DeltagareJahapp, då drar jag utomlands i en månad… 😀 😉
Pyntatlistan:
Anden Z
555 STI
Pontus
______________Gött jobbat grabbar, jag vevar iväg mail med beställning nu – jag litar på Kokarraul och Råberg. 🙂
Hör av er med hur ni vill hantera frakten – jag ser till att få huvarna från Arlanda, och stannar högst troligen för kaffe och avlämning hos Råberg om de tajmar, nu har jag taskig koll på vart alla bor…
Men det finns möjlighet att kanske lämna ett par hos Johan i norra sthlm, jag tar med resten hem till Surahammar – och bjuder gärna på java om ni kommer och hämtar. 🙂
Ni kan väl höra av er med hur ni vill greja frakten, eller om ni vill hämta på något av ställena.
Trevlig helg!
/J
18 maj, 2007 kl. 17:06 #180983STIred
DeltagareHär händer det saker ser jag. Nu har jag iaf fört över med. Gjorde via nätet precis men har samma bank som doktorn så de kanske kommer in redan idag.
Tack för detta doktorn, bra fixat :-). Hade det alltid funkat såhär smidigt så hade min bil varit klar för länge sen…
Ha det nice i utlandet 😉 Var därför du drog igång ett gruppköp till på backspeglarna med eller 😀 Synd det inte fanns till newage annars hade man nog hakat på där med.
Jag hämtar huven hos dig sen som sagt vid nåt tillfälle./kokar-r
18 maj, 2007 kl. 22:44 #181009Pontus
Deltagaremen om du ska vara borta en månad kan jag inte hämta den innan jag åker till öland i vilket fall ;(
19 maj, 2007 kl. 04:40 #180939SecretAgentMan
DeltagareVa? 😀
Här är det ingen som är borta en månad?
/J
19 maj, 2007 kl. 05:18 #180940SecretAgentMan
DeltagarePyntatlistan:
Anden Z
555 STI
Pontus
KOOOOKARRAUUUUL (de’ e’ de’ la’n’te’ :D)
______________Betalning har skett, huvarna går på måndag, jag kommer hålla er uppdaterade i denna tråden. 🙂
/J
19 maj, 2007 kl. 06:48 #181041555_STI
DeltagarePerfekt 😀
Jag hämtar hos dig om det går bra när de har kommit. Java är alltid bra 🙂 Som sagt nån som bor runt Linköpings trakten vi kan delar om ni vill bara skicka PM.
19 maj, 2007 kl. 08:34 #180984STIred
Deltagaremen om du ska vara borta en månad kan jag inte hämta den innan jag åker till öland i vilket fall ;(
Det är klart doktorn kommer vara borta i en månad, nu när kontot är välfyllt o så ;-):D Du tror väl inte det var bara ett sammanträffande att han drog igång två gruppköp precis innan han drar til UK 😀 Han kommer supa upp alla pengar med de galna engelsmännen 😀
/rmr elllereree la
19 maj, 2007 kl. 14:11 #181010Pontus
DeltagareHAAHAHAHAHA nu fattar jag, jag som vart så förstörd 😉 wohoo då får jag den kanske ändå, nu måste jag ut o mäta o se om den går in i en kombi-baklucka eller om man ska hitta nån bil med bra takräcke
19 maj, 2007 kl. 16:05 #181026Surbarbro
DeltagareAlltså, jag är sugen!
Men passar den en – 05:a?Gör den det så kan du skriva upp mig på listan, alt. 1.
Tack,för jag vet som vanligt inte hur man gör för att skriva in sig på listorna.
Fast det brukar att funka så här.
Vill gärna ha huvlås till, för det ser lite fräckare ut.😀 😀
Hälsa och krama om Maddis.MVH/ Catrine
19 maj, 2007 kl. 16:15 #181027Surbarbro
DeltagareKlant, såg inte sidan två.
Men blir det ett andra köp, så står jag kvar.
Kom igen, det finns ju fler i klubben.Måste börja kolla dessa sidor också.
Lite taskigt med tid, men får prioritera.
Då går ju alltid Subborna först.
/ Catrine19 maj, 2007 kl. 17:16 #180941SecretAgentMan
DeltagareFinns det intresse, och allt löper smidigt så sätter jag gärna upp ett till gruppköp. 🙂
/J – skall ut och montera lite coolfajberbackspeglar – fick dundertips av Klick’n’läcker – Superlim! 😀 :+
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.