SSC Annonser Säljes – Delar Gruppköp Seibon kolfiberhuvar

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 149 totalt)
  • Författare
    STIred
    Deltagare

Finns det intresse, och allt löper smidigt så sätter jag gärna upp ett till gruppköp. :)/J

Jaha ok, två månader i utlandet mao 😀 😉

/r

SecretAgentMan
      Deltagare

Råberg – släpp mini-you, gersåg och den där goa’ ratten – det saknas slantar. 😉 😀

/J

jraberg
        Deltagare

Råberg – släpp mini-you, gersåg och den där goa’ ratten – det saknas slantar. 😉 :D/J

sorry, har varit hektiskt med gersågar, latexfog, dammvippa o lite josh groban konsert.
          Hursomhelst det är betalt.. du får la släppa javan o ringa..(för du sa väl inget om att betala sist va?) 😉 det är alltid välkommet dvd.

har iofs. inte haft internet sen routern åkte in i garderoben(har haft visning i helgen) och riggen med ratt var tydligen poppis 😀
          Tänk om man skulle ta vinsten o köpa en husvagn o 22b istället för garage o hus :9
          -johan

SecretAgentMan
          Deltagare

Släpp inte med riggen med kåken nu bara! 😀

22b låter helrätt – kompletteras med garage med högt i tak, övernattningsmöjlighet och en schysst husvagn åt frugan. 😉 😀

/J

555_STI
            Deltagare

Jag kan kompletera med en gammal och vis Engelsk saying :

”You can live in your car but you cant drive your house :D”

jraberg
              Deltagare

OT.
                Aajj, nähä.. det var tydligen inte poppis med husvagn till henne o 22b till mig o mini-me.
                attans..
                Riggen ska måttsättas och byggas om i det nya huset med lite fina rör och grejer, projjen ska nog updateras den med o då blir ju den över. . .

Grymt skadad har jag blivit iaf. sitter och tå-hälar ganska ofta nuförtiden även i aktiv stads-körning 🙂

-johan

Wehlin
                Deltagare

Ungefär hur lång leveranstid är det på huvarna?

Tänkte nämligen planera in att besöka några polare i Stockholm när man ändå är där uppe.

//Wehlin

SecretAgentMan
                  Deltagare

Fan vet faktiskt, det är en pall som flygs över – och dyrt är det, jag återkommer i det ärendet så fort jag vet något. 🙂

/J

Pontus
                    Deltagare

om man beställer ett vanligt paket från usa kan det ta allt från 1 vecka till 1 månad men en pall borde väl inte vara så annorlunda, åker ju på samma flyg.. och eftersom den var laddad o klar o bara väntades på att skickas så tror jag knappast det tar mer än 2-3 veckor? ren spekulation

Pontus
                      Deltagare

nu måste jag fråga en sak till.. bör jag köpa såna huvlås? om man inte gör det kommer min huv flyga upp i ansiktet på mig när jag kör då?

SecretAgentMan
                        Deltagare

Standard huvlås passar på huvarna, så det lär inte krävas. 🙂

/J

jraberg
                          Deltagare

var det inte Pannan som pratade om att man bör komplettera med huvlås a’la wally? meeen vad vet jag.

Tack såhär långt jerry för ett Trevligt/smidigt gruppköp. Hoppas logistiken håller samma klass, murphy har ju en benägenhet att dyka upp varän jag är..

Adam K
                            Deltagare

Pontus, du ska ju har en huv med stooort scoop, så det är nog ingen dålig idé med huvlås.

Pontus
                              Deltagare

ok jag investerar i ett sånt men inte på direkten helt enkelt för det ska väl hålla ett tag hoppas jag

555_STI
                                Deltagare

Har vi lite info nu ang order från USA? 😀 Har de varit skickat, när de kommer till Stockholm osv?

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 149 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.