SSC Annonser Säljes – Delar Gruppköp Seibon kolfiberhuvar

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 149 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare
      Pontus
      Deltagare

nu blir jag glad om du säger att dom kommit 😉 annars vetefan vad jag ska göra.. på fredag åker jag neråt landet, nästa vecka är jag på öland, lååångt bort från min coolfajber huv. o min polare som skulle kunna ha hämtat den har blivit av med körkortet.

hum tänk tänk hur ska jag få tag på den.

SecretAgentMan
        Deltagare

Jag har ju en huv med själv i leveransen, så var inte oroliga, det slackas inte i onödan. 😉
          Mail till leverantörn är prexis skickat, han brukar svara rappt.

/J – precis mer eller mindre tillbaka i högertrafiken.

SecretAgentMan
          Deltagare

Tydligen har det varit lite segt i USA, polarn’ väntar in huvarna från Seibon i veckan och skickar dem asap. 🙂

/J – har fullt förtroende för Mark på Ravspec, vi har dealat sedan finska vinterkriget. :+

SecretAgentMan
            Deltagare

Tydligen har det varit lite segt i USA, polarn’ väntar in huvarna från Seibon i veckan och skickar dem asap. 🙂

/J – har fullt förtroende för Mark på Ravspec, vi har dealat sedan finska vinterkriget. :+

Pontus
              Deltagare

blach då är det kört för min del 🙁 får se hur jag gör med leveransen, du ska inte till öland o sitta o bira med mig vid min husvagn nånting? ^^

Pontus
                Deltagare

blach då är det kört för min del 🙁 får se hur jag gör med leveransen, du ska inte till öland o sitta o bira med mig vid min husvagn nånting? ^^

STIred
                  Deltagare

Tydligen har det varit lite segt i USA, polarn’ väntar in huvarna från Seibon i veckan och skickar dem asap. :)/J – har fullt förtroende för Mark på Ravspec, vi har dealat sedan finska vinterkriget. :+

Ha ha det där är ingen fara, jag litar på doktorn.

Själv har legat ute med en bunt pengar i två månader nu och fortfarande inte fått grejerna… tur att tidigare leveranser från samma ställe har funkat bra, annars hade man börjat bli lite orolig…

/r

STIred
                    Deltagare

Tydligen har det varit lite segt i USA, polarn’ väntar in huvarna från Seibon i veckan och skickar dem asap. :)/J – har fullt förtroende för Mark på Ravspec, vi har dealat sedan finska vinterkriget. :+

Ha ha det där är ingen fara, jag litar på doktorn.

Själv har legat ute med en bunt pengar i två månader nu och fortfarande inte fått grejerna… tur att tidigare leveranser från samma ställe har funkat bra, annars hade man börjat bli lite orolig…

/r

Pontus
                      Deltagare

nu åker jag.. suck.. kommer inte ha internet eller nåt så jag skulle uppskatta om du droppa ett sms till 0730275297 när den kommer så får jag se hur jag gör med hämtning av skiten eller om jag ska skicka efter nå fraktbolag

Pontus
                        Deltagare

nu åker jag.. suck.. kommer inte ha internet eller nåt så jag skulle uppskatta om du droppa ett sms till 0730275297 när den kommer så får jag se hur jag gör med hämtning av skiten eller om jag ska skicka efter nå fraktbolag

SecretAgentMan
                          Deltagare

Det var en jäkla attityd då. 🙁

Faktum är, som alla vet som väntar på importerad prylar, så tar det alltid mer tid än man egentligen vill att det skall göra.

Här gäller det en stor pall som skall fraktas i USA mellan två firmor, och sedan studsa via diverse flygplatser för att slutligen hamna på Arlanda…där tullen skall göra sitt – ja, det kommer ta tid..

Självklart hör jag av mig..

/J

SecretAgentMan
                            Deltagare

Det var en jäkla attityd då. 🙁

Faktum är, som alla vet som väntar på importerad prylar, så tar det alltid mer tid än man egentligen vill att det skall göra.

Här gäller det en stor pall som skall fraktas i USA mellan två firmor, och sedan studsa via diverse flygplatser för att slutligen hamna på Arlanda…där tullen skall göra sitt – ja, det kommer ta tid..

Självklart hör jag av mig..

/J

Niklas
                              Deltagare

En sak skall man ha klart för sig, vill man komma billigare undan genom att beställa från USA så får man ta långa väntetider. Har du inte tid att vänta (eller ”har du råd att inte vänta”) så köper du i Sverige. Själv väntade jag i 11-12 månader på 22B-gälar från Estland, när de väl kom fanns det att köpa billigare i Sverige men va fan… 😀

Tur du är van räv doktorn, käften full med toy när du bbsar runt här. 😉

/N – en lika van räv efter tyschkcålfajberspäjglarrnä 😛

Niklas
                                Deltagare

En sak skall man ha klart för sig, vill man komma billigare undan genom att beställa från USA så får man ta långa väntetider. Har du inte tid att vänta (eller ”har du råd att inte vänta”) så köper du i Sverige. Själv väntade jag i 11-12 månader på 22B-gälar från Estland, när de väl kom fanns det att köpa billigare i Sverige men va fan… 😀

Tur du är van räv doktorn, käften full med toy när du bbsar runt här. 😉

/N – en lika van räv efter tyschkcålfajberspäjglarrnä 😛

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 149 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.