SSC Annonser Säljes – Delar Gruppköp Seibon kolfiberhuvar

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 149 totalt)
  • Författare
    Pontus
    Deltagare

hälper nog inte att du tar med den till lkpg blir nog lättare för mig o hämta den men jag måste ju fortfarande få upp den huven som sitter på nu till sälen på något sätt så jag får se hur jag gör, hoppas den kan ligga i västerås ett tag

SecretAgentMan
      Deltagare

Inga problem. 🙂

Senaste nytt är att det var bokat upphämtning igår av BAX Global, polarn´ skickar kollinr så fort han kommer över det.

/J

Pontus
        Deltagare

va surt det kommer kännas o ha en splånkans fin huv ligga o bara vänta på mig :), gick o kolla på alla stenskott o skit jag har i huven nu, den börjar bli i behov av en riktig genomgång av lacken också min stackars lilla subba..

SecretAgentMan
          Deltagare

Nämen… 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album84/pallen_huvar.jpg

Och trackingnummer har jag med – de borde vara hemma i Svedala nästa vecka. 🙂

/J

MDE
            Deltagare

vacker syn!! hur normalt är det att man får foton på paketen?? 😀

/MDE

SecretAgentMan
              Deltagare

Jag har en kanonleverantör där borta. 😀 :7

/J

anden__z
                Deltagare

Helt enkelt skitbra =)

555_STI
                  Deltagare

Ojojoj… vackert :D:D

Pontus
                    Deltagare

wah nej så fult låt det stå kvar i nån månad så alla får lida lika mycket som mig 😀

nej nu ljög jag, jag är kär :7

STIred
                      Deltagare

Göööttt ellleeeeerrr 🙂 Nice doktorn. Min kommer nog ligga hos dig ett litet tag om det inte gör nåt, så du får klappa den lite åt mig emellanåt 😉 Ligger den ivägen får jag kolla med Jennie eller nån om de inte kan åka hämta den. Säg till i så fall.
                        Tack 🙂

/r

SecretAgentMan
                        Deltagare

Det är lugnt kokarraul! 🙂

Nu har pallen hamnat på ett plan, ETA (om jag tolkar det lätt kryptiska ”ETA STHLM 2300 10”) verkar vara 23.00 nu på söndag.

…det innebär att det kanske går att hämta måndag/tisdag – beroende på hur snabbt Schenker/tullen jobbar. 🙂

/J

jraberg
                          Deltagare

lysande, jag värmer grillen tills dess 😉

555_STI
                            Deltagare

Touchdown om T-5 minuter? :D:D

Det är lugnt kokarraul! :)Nu har pallen hamnat på ett plan, ETA (om jag tolkar det lätt kryptiska ”ETA STHLM 2300 10”) verkar vara 23.00 nu på söndag….det innebär att det kanske går att hämta måndag/tisdag – beroende på hur snabbt Schenker/tullen jobbar. :)/J

jraberg
                              Deltagare

Öppnade kartongen och det ryckte till i monteringstarmen. 10! minuter senare satt den där..
                                Krävs dock två-tre glada meckare för att hålla i och montera.
                                Plocka bort spol-munstyckena Innan du lossar huven är SGM och mitt heta tips. Och att komplettera med ReJäla huvlås tror jag inte är helt fel.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album494/20070611023_G.sized.jpg
                                ska bara lära mig N95:an så bilderna blir lite mindre skakiga.

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album494/20070611022_G.sized.jpg
                                jovars, blir bra det där tror jag, eller? 😀

nästa steg blir neon och 8st 12″ basar tror jag sen är jag redo för kormojjen. . . 😉

Tack Jerry för ett grymt smidigt/snabbt gruppköp!!
                                Hoppas kopplingen höll hela vägen hem.

-johan ”får man tao mä säjj huven in i himmelen?”

555_STI
                                Deltagare

Vad händer har de kommit? :D.. när får vi hämta?

ser såååå fin ut.. kanske har ångrat mig nu om modellen 🙂

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 149 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.