› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › Gruppköp Whiteline prylar?
- Detta ämne har 121 svar, 6,717 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 10 månader sedan av
Groover.
-
FörfattareInlägg
-
25 januari, 2006 kl. 11:16 #68068
Janne248
DeltagareNågonting har kommit!!! :9
Stadsbudskontort kommer med paket senast kl 13:00!
När de aviserade om dellevrans så får jag gå igenom i helgen och rapportera vad som kommit!!
25 januari, 2006 kl. 11:38 #68095Groover
DeltagareNågonting har kommit!!! :9
Jag har varit jättesnäll 😛
Nyfiken Silver
5 fyror är fler än 4 elefantöl25 januari, 2006 kl. 20:06 #68069Janne248
DeltagareBara fyra krängare har kommit ännu:
2x BSF20
1x XSR20XXZ
1x BSR37ZSå liiittteee mer vill vi ha!
Tyvärr så verkar det kosta 4000:- SEK mer än beräknat om man kikar på de belopp de tagit ut…skall anaylsera och fråga dem vad det hadlar om, men ev. så får ni som är med på köpet betala lite mer när sakerna hämtas! Men det aviserade jag ju redan om innan ni gav er in på gruppköpet så…..
27 januari, 2006 kl. 09:08 #68070Janne248
Deltagare5 kollin kommer på måndag! Får se vad dom innehåller!
30 januari, 2006 kl. 09:55 #68071Janne248
Deltagare5 lådor mottagna…inventerar ikväll.
31 januari, 2006 kl. 15:58 #68106Mr Walle
Deltagarehur går det ? 😛
31 januari, 2006 kl. 21:57 #68072Janne248
Deltagare6. Leverans
Som ni kanske sett här ovan så har prylarna kommit. Jag har inventerat och alla saker utom en har kommit. Jag har varit i kontakt med http://www.demon-tweeks.co.uk och se skall skicka den återstående saken snarast.
Vad jag kan se nu så är summan pengar som de tagit ut ungefär vad jag beräknat så ingen bör behöva betala mer pga någon valutadifferens eller dyligt. Återkommer om så skulle vara fallet.
Jag har skickat ett email till er alla med en lista på vem som beställt vad och vart ni finns i Sverige. Vore bra om ni kan organisera någon upphämtning tillsammans. Själv planerar jag ev. kanske att ta mig till ”SSI on ice” i Västerås sista helgen i februari, men bara ev. kanske. Kan ev. ta med prylar då.
Annar tipsar jag alla Västeråsare (ja alla andra också) om Dalarna|Värmalnd träffen den 11/2, kom då och hämta prylarna samtidigt.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album76/mini_DSC06797.thumb.jpg http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album76/mini_DSC06798.thumb.jpg http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album76/mini_DSC06799.thumb.jpg
(Stora bilder finns i mitt galleri sida 2 & 3)
1 februari, 2006 kl. 07:22 #68139Plura
DeltagareHej,
Kanon jobb Janne!!
Jag har tänkt att åka till SSI on ice. Om det finns någon is att åka på. Så det vor bra om det gick att fixa med leverans då om du ska dit.
Om du inte ska dit kanske det finns någon vänlig själ från västerås som ska till regionsträffen du skrev om som kan ta mina saker och så kan jag hämta dom i samband med SSI on ice./Per Elwing
Anderstorp (småland)1 februari, 2006 kl. 20:21 #68073Janne248
DeltagarePlura, vi får se vad som händer. Annars får du väl ta en avstickare upp till Ludvika helgen då ”SSI on Ice” är och hämta prylarna. Anars var det väl du som skulle till fjällen V7? Kom och hämta då…
Ni andra får gärna börja hämta, är lite fullt i min hall nu!!
2 februari, 2006 kl. 06:37 #68140Plura
DeltagarePlura, vi får se vad som händer. Annars får du väl ta en avstickare upp till Ludvika helgen då ”SSI on Ice” är och hämta prylarna. Anars var det väl du som skulle till fjällen V7? Kom och hämta då…Ni andra får gärna börja hämta, är lite fullt i min hall nu!!
Det var v.11 vi skulle till fjällen. Men det blir inte så, min sambo har 2 st tentor den veckan. Men det går kanske att be dom resterande som åker att ta en avstickare. Annars får det bli som du säger att vi får åka upp till Ludvika helgen det är SSI on ice. Troligtvis på söndag förmiddag isf.
Hoppars du orkar stå ut med att kliva över grejerna så länge…
Annars får vi fixa det på annat sätt./Pelle
2 februari, 2006 kl. 16:08 #68074Janne248
DeltagareAnnars får det bli som du säger att vi får åka upp till Ludvika helgen det är SSI on ice. Troligtvis på söndag förmiddag isf.
Gör gärna det..tar lite över 1h att åka mellan vst-la.
EDIT: Annars kan ni ju snacka ihop er…ni fick ju alla info på Epost. Kanske kan nån hämta som bor i vst tidigare så kan du få grejorna helgen då det är SSi on ice utan att åka fram å tillbaka.
Det var ju just det som var iden med att de flesta som köpte i gruppköptet är från västerås/sthlm eller i den trakten så att en kan ta till de som bor närmare.
Men verkar bara som det är du och Daniel som är sugen på att få saker…. noll i respons från de andra 😉3 februari, 2006 kl. 03:31 #68147alrik
DeltagareMen verkar bara som det är du och Daniel som är sugen på att få saker…. noll i respons från de andra 😉
Klart vi vill ha respons 😀
Satt och funderade om man skulle bränna upp till Ludvika på lördag och plocka hem lite grejer. Samtidigt så får man sms av Lunkan som funderar på samma sak. Får skicka ett sms till Daniel senare idag efter jag har sovit och klura ut vad han tänker på.
/ Mikael
3 februari, 2006 kl. 05:43 #68085lunkan
DeltagareMen verkar bara som det är du och Daniel som är sugen på att få saker…. noll i respons från de andra 😉
Klart vi vill ha respons :DSatt och funderade om man skulle bränna upp till Ludvika på lördag och plocka hem lite grejer. Samtidigt så får man sms av Lunkan som funderar på samma sak. Får skicka ett sms till Daniel senare idag efter jag har sovit och klura ut vad han tänker på./ Mikael
Pratade med Daniel i går kväll o han sa att om varken du eller jag kunde hämta den här helgen så kunde han ta med sig sakerna nästa helg då han antagligen skulle åka på träffen! Om du inte kan så skulle jag nog kunna åka upp på söndag Dvs om Janne är hemma!
3 februari, 2006 kl. 06:59 #68075Janne248
DeltagarePratade med Daniel i går kväll o han sa att om varken du eller jag kunde hämta den här helgen så kunde han ta med sig sakerna nästa helg då han antagligen skulle åka på träffen! Om du inte kan så skulle jag nog kunna åka upp på söndag Dvs om Janne är hemma!
Janne är hemma hela helgen. Nästa helg så är jag borta på lördag om det finns snö & is för att hålla is go-kart träffen!
3 februari, 2006 kl. 08:00 #68141Plura
DeltagareÄr det någon som ska på SSI on ice som har beställt grejer genom Janne som har tänkt att hämta det innan träffen?
Det vor kanon om någon ville ta mina saker också, så kan jag ta dom på träffen.
Jag dyker bara upp på lördagen då jag har lite långt hem på söndagen + träffa lite släkt./Pelle – hoppas det bara blir is att åka på nu
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.