- Detta ämne har 42 svar, 2,621 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 7 månader sedan av Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
6 maj, 2003 kl. 12:40 #155099TengilDeltagare
>Låter bra: tid för hämtning och ordning på lackningen.
>
>Tänker inte visa mig ute utan kjolar mer än nödvändigt (mycket till
>helgen, både Arken och SSI)! 😀Själv har jag aldrig kjol på mig;-)
Om vi skall montera plasten på fredag, måste vi nog spika det imorgon isf.
Men jag väntar gärna, skall ju ändå ut till MLS på måndag.6 maj, 2003 kl. 13:09 #155100TengilDeltagareJa gå du före om du vill det,mig spelar det ingen roll.
Så kan jag spara en kompdag:-)Bara jag har sakerna och kan ge dem till MLS på måndagmorgon.
6 maj, 2003 kl. 13:56 #155127NiklasDeltagareJag ringer dem imorgon och frågar om jag och Matmor kan komma på fredag (förhoppningsvis morgon, eventuellt eftermiddag) och Tengil på måndag då han ändå skall dit och få kamrem bytt.
6 maj, 2003 kl. 16:19 #155101TengilDeltagare>Ok, då snackar jag med göbben i morrn och ser om han kan ta Aliens och
>mina grejer först.
>
>Tengil: Är det heeeeelt säker på att du har 559 som färgkod? 😉 Du
>verkade lite vag i ditt tidigare inlägg 🙂 Jag tror jag har 64F
>(proffsigt att inte kolla det när jag var där) och skall ringa och
>konfirmera detta med lackeraren i morgon…Skriv inte så;-)
Nu fick jag springa ut i garaget igen,för att verkligen vara helt säker.Mitt slutgiltliga svar är 559:-)
När får jag mina prylar då, söndag kanske om det passar?
6 maj, 2003 kl. 19:18 #155102TengilDeltagare>Om nu lackeraren inte skulle vara klar med alltihop till på torsdag
>kväll, så kan jag hämta grejerna på väg från MLS på fredag, så kan vi
>försöka styra upp något från då fram till söndag kväll. Vi kan väl
>bestämma mer exakt när grejerna är klara?
>
>Fredag eftermiddag hade nog passat mig bäst. Sen börjar ju helgen och
>då vetefan vad som kan hända 😉
>
>När slutar du på fredag och var nånstans i stan jobbar du?Precis nu i helgen kan allt hända:o
Viftar lite med varningsflagg inför söndagen.
Kan vara extremt bakis då och inte i form att köra bil.Det går rykten om att någon blir ett år mognare och mer vuxen?
Iaf jag Jobbar på Göteborgs Posten, alltså huset inne i stan.
Jag slutar ungeför 18.30 på fredag.
Vi kanske träffas inne i stan eller något sånt?7 maj, 2003 kl. 05:50 #155128NiklasDeltagareMLS update:
* Tengil får sina plastgrejor monterade på måndag 12/5 när han skall få kamremmen bytt.
* Resten får monterat på fredag som planerat. Vi hämtar grejorna sen kör vi (citat från MLS) “fort som fan ut till verkstan” (slutcitat).Matmor: Snacka med lackaren om det går att få gröna och blåa bitar färdiga till fredag morgon, röda på fredag kväll. Eller nått sånt…
7 maj, 2003 kl. 07:07 #155103TengilDeltagareNja skall vara på MLS 07.00 så det kan nog bli svårt.
Annars kan jag nog hämta dem själv,fast det beror på när han stänger.
Var ligger lackeraren?7 maj, 2003 kl. 07:11 #155129NiklasDeltagareMatmor: Låter perfekt för min del angående fredagen. PMa ditt mobilnummer till mig så jag har det. Du är 1500kr rikare nu bara så du vet. 😉
7 maj, 2003 kl. 10:43 #155130NiklasDeltagareDet kan vi göra, skall vi ses hos lackaren 07:55 på fredag eller?
7 maj, 2003 kl. 12:25 #155104TengilDeltagareDe stänger 17.00 det kan bli lite giftigt.
Nu slutar jag iofs 16.45Men jag kan nog tassa iväg och hämta dem vid 15-16.00 om de e klara då?
7 maj, 2003 kl. 19:18 #155105TengilDeltagareOk skall man prata med någon speciell gubbe där.
Eller vet alla vad det gäller, när man börjar prata om ett berg med plast:-)Men när jag kommer är det betalt då eller?
17 juni, 2003 kl. 09:06 #155131NiklasDeltagareRäkningen har kommit nu, det landade på ungefär 1200kr. De hade tagit ungefär 500kr för av- och påmonteringen. 450kr för delar. Sen moms på det. Inget jag tänker argumentera mot. Att delarna är dyra är bara att svälja, man har ju nya clips och fästen så det är helt ok för mig. Arbetet blev ju den summan vi sa, så gott som. Att de ställde upp två hela förmiddagar får jag se som schysst och kan betala de 25kr extra för det.
Vet inte vad era räkningar landade på men kontrollera arbetskostnaden, den bör inte vara alltför mycket över 600kr. Stämmer det är det priset ok, sen att vi fick betala extra för fästen ser jag som en självklarhet.
17 juni, 2003 kl. 12:55 #155132NiklasDeltagareOk, för dig är det ju lite speciellt. Sista gången du åker dit eller?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.