SSC Annonser Säljes – Delar GT-kaross kombi

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    klew
    Deltagare

SÅLD!!!!
      SÅLD!!!!
      SÅLD!!!!

Eftersom jag ska sälja av motor och låda så tänkte jag sälja av karossen också om någon är intresserad så slipper jag förvara den någonstans tills jag blir frisk.

Det som saknas är:
      Motor
      Låda, drivaxlar, bakdiff
      Bromsar runt om

I övrigt är den helt komplett och har bara gått 11000 mil och är i kanonskick. Lite lite rostbubbel i ena bakre hjulhuset men inte såpass att man ser det om man inte letar noga.

Skickar även med:
      215/45/17″ sommarfälgar Advanti Touring med Kuhmo K1 som har gått 100 mil (köpte precis innan motorraset förra sommaren) nypris 13k

225/40/18″ (lite tveksam till måtten för det är taget ur huvudet) med helt slut däck varav ett punkterat av nån jävel med en spik. Liten skada på ena fälgen sen sambon lånade bilen och försökte fickparkera…

205/55/16″ med dubbade däck (kan inte märket i huvudet) som har gått 300 mil, alla dubb finns kvar. Förvarade i svalt förråd. endast körda 2 månader våren -09.

Har en halv orginalmotor också om det är intressant (halvglapp turbo, saknar en topp, den andra toppen demonterad och okänt skick men verkar fräsch, saknar 10% av en kolv)

TMIC, så gott som ny kylare (600 mil), komplett fullt fungerande ac-system, generator osv finns kvar samt hel fräsch inredning och orginalmattor i kanonskick.

Prisidé: 30k för rubbet, 25k om ni är smidiga

Om någon är intresserad av att köpa fälgarna löst så kan man få köpa alla tre uppsättningar för… 20k så kan man få en kaross på köpet utan framstolar.

Svar i tråden, pm, mail klewwe@gmail.com eller ring mig på 0739 26 89 09
      MVH
      Johan

OBS!!! MÅSTE HÄMTAS MED BILTRANSPORT DÅ DEN VARKEN HAR MOTOR, LÅDA ELLER BROMSAR!!! OBS!!!
      Lika bra att vara tydlig.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.