SSC Allmänt snack Allmänt småprat GT köp..

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    WingsWest
    Deltagare

Hej David här är ny på detta forum :* :9 och går nu i GT köpartankar..
      var cirkus 2 år sedan jag först testade en GT av årgång 97 sen var det väl lite kört på den fronten blev stort sett fast för bilen.. men blev 200sx med en del lul lul på och nu är man inne på samma spår som för 2 år sedan, hade tänkt göra slag i saken nu och undrar lite om ni vet någon info om denna bil

http://www.blocket.se/vi/8899340.htm?ca=2_s

Tack på förhand//David

MariaimprezaGT
      Deltagare

är den från sthml? sett den racea då tror jag.. verkar inte vara fel på den.. går lite fett bara:D skjuter flammor 🙂 å var nästan orginal:D

Impreza GT is teh ####!!

Sasse
        Deltagare

Bilen är registrerad på en man boendes i Knivsta. 8 ägare. Denna ägare tog över bilen 2004-03-03.

Mer än så vet jag inte 😉

backfeed
          Deltagare

Om den skjuter flammor kanske den har fullt atmosfärisk dumpventil. Bara att byta till hybrid eller fullt återcirkulerande i så fall (kan kosta ett par tusen, dumpar är löjligt dyra för vad de är).

Såg att den har Dawes device, antagligen ställd på ~1,1 bar vilket ger toppeffekt i trakten av 250 hk, om nu inte mer än vad som är skrivet i annonsen är gjort.

Sen har den ju de absolut snyggaste bakljusen, så du måste ju köpa den. 😀

-= Impreza GT -99 =-

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.