SSC Annonser Säljes – Delar Gt orginal låda

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Tänkte se efter om det finns någon som är sugen på att köpa min Gt orginallåda den har gott strax under 13,000mil. funkar untan några som hällst bekymmer.

Jag tänkte göra mig av med den pga av att jag ska byta till en lite tåligare låda. då jag snart ska mappa bilen. Jag tycker det är synd att köra sönder en fullt funktionerade låda. när någon annan kan ta nytta av den. Lådan finns i göteborg.

OBS! jag är inte omöjlig gällande pris kom med förslag så kanske du har tur 😉

MVH Adam

adam.b.w
      Deltagare

finns kvar ge ett bud va inte rädda 😉

Meshuggah
        Deltagare

Hejsan

Jag skulle kunna vara intresserad av din låda. För att kunna ge ett bud vill jag ha lite mer info dock:-)

Är det bara lådan som följer med? Diffar och koppling? Tjuter det mycket om lådan?

Väl mött
          Robin:-)

adam.b.w
          Deltagare

Hej ja det är ju en fråga om pris beroende vad du vill få med lådan. jag är inte omöjli. koplingen är de inget fel på de är en orginal koppling. Jag har inte hört att det tjuter eller viner ifrån den mer än de borde. jag är väll den som fegkör ganska mycke. tycker de är skönare att glida. än att pina ovh behöva skruva allt för mycket med bilen. de är bara att dra iväg ett pm med delarna du vill ha/behöver och pris. mvh adam

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.